  • 1. Data: 2005-02-28 19:04:48
    Temat: Konto (firmowe) z roznymi uprawnieniami dla dysponentow
    Od: "Krystian" <f...@o...pl>

    W spolce jest kilku udzialowcow. Kazdy ma inne uprawnienia w zakresie
    prowadzenia spraw spolki i co za tym idzie dysponowania pieniedzmi - od
    wylacznie wgladu w stan finansow, poprzez mozliwosc wykonywania
    biezacych platnosci do pewnego limitu, na pelnej swobodzie konczac.
    Jakie konto z dostepem on-line pozwala na elastyczne zdefiniowanie tego
    typu uprawnien? Znane mi proste konta (np. Multi) sa zwyklymi kopiami
    kont osobistych i tam kazdy z wspolposiadaczy ma pelna swobode.

    Pytanie pokrewne - czy sa konta osobiste dla wielu posiadaczy z takimi
    mozliwosciami?

    K-kk

  • 2. Data: 2005-02-28 23:51:51
    Od: "toomaas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystian" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kont osobistych i tam kazdy z wspolposiadaczy ma pelna swobode.
    >
    > Pytanie pokrewne - czy sa konta osobiste dla wielu posiadaczy z takimi

    Witam

    Proponuje zapoznac sie z oferta Citibanku Handlowego. Tam istnieje mozliwosc
    tworzenia "Profili Reprezentantow" wlasnie z takimi ograniczeniami dla
    kazdego z osobna. Czy pozostale warunki sa atrakcyjne to juz indywidualna
    kwestia.
    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 3. Data: 2005-03-01 05:50:51
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > kont osobistych i tam kazdy z wspolposiadaczy ma pelna swobode.
    >
    > Pytanie pokrewne - czy sa konta osobiste dla wielu posiadaczy z takimi

    Sez@m Biznes BPHu daje taka możliwość, dodatkowo jeden z użytkowników może
    mieć funkcję administratora - czyli ustalać zasady.

    Darek

  • 4. Data: 2005-03-01 10:47:44
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krystian wrote:

> [...]
    > typu uprawnien? Znane mi proste konta (np. Multi) sa zwyklymi kopiami
    > kont osobistych i tam kazdy z wspolposiadaczy ma pelna swobode.

    jesli duzym ograniczeniem nie sa koszta uzytkowania to polecam
    home banking na jakims dobrym programie, np. Multicash

  • 5. Data: 2005-03-01 13:04:04
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-28 20:04, Pan/Pani Krystian napisał(a) co następuje:

> [...]
    > kont osobistych i tam kazdy z wspolposiadaczy ma pelna swobode.
    >
    > Pytanie pokrewne - czy sa konta osobiste dla wielu posiadaczy z takimi

    Wydaje mi się, że w Volkswagen Bank direct istnieje możliwośc
    definiowania uprawnień dla użytkowników.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2005-03-01 13:13:59
    Od: "Krystian" <f...@o...pl>

    Użytkownik "toomaas" <t...@p...onet.pl> napisał:>

    > Proponuje zapoznac sie z oferta Citibanku Handlowego. Tam istnieje
    > mozliwosc tworzenia "Profili Reprezentantow"

    Czy to konto jest z tym samym badziewnym dostepem internetowym co konta
    osobiste w Citi?

    Kamil

  • 7. Data: 2005-03-01 13:15:47
    Od: "Krystian" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał:

    > Sez@m Biznes BPHu daje taka możliwość, dodatkowo jeden
    > z użytkowników może mieć funkcję administratora - czyli ustalać
    zasady.

    A jak z dostepem on-line? Dobry, bezpieczny?

    Gdybys w ogole mogl kilka zdan na temat tego konta, bo nie mam zadnych
    doswiadczen z BPH, a najlepiej banki poznawac oczami klientow.

    K-kk

  • 8. Data: 2005-03-01 13:17:17
    Od: "Krystian" <f...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał:

    > jesli duzym ograniczeniem nie sa koszta uzytkowania to polecam
    > home banking na jakims dobrym programie, np. Multicash

    Tylko gdzie? W wiekszosci bankow o tym nie chca juz rozmawiac, ze to
    niby przeszlosc i teraz juz tylko on-line. Zgodnie z taka filozofia
    ustalaja zaporowe oplaty za tego typu systemy i mnoza trudnosc. Mozesz
    polecic cos konkretnego?

    K-kk

  • 9. Data: 2005-03-01 17:38:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystian napisał:

    > zasady.
    >
    > A jak z dostepem on-line? Dobry, bezpieczny?
    >
    > Gdybys w ogole mogl kilka zdan na temat tego konta, bo nie mam zadnych
    > doswiadczen z BPH, a najlepiej banki poznawac oczami klientow.

    Jesli dziala tak samo jak sezam dla indywidualnych to najlepiej od razu
    zapomnij. Szczegolnie gdy chodzi o kase firmowa.

    Bartol

  • 10. Data: 2005-03-01 17:39:33
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krystian wrote:

> [...]
    > niby przeszlosc i teraz juz tylko on-line. Zgodnie z taka filozofia
    > ustalaja zaporowe oplaty za tego typu systemy i mnoza trudnosc. Mozesz

    piszac on-line masz na mysli dostep przez WWW ?