  • 21. Data: 2005-03-03 21:57:09
    Temat: Re: Konto (firmowe) z roznymi uprawnieniami dla dysponentow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krystian <f...@o...pl> wrote:
    > A co to jest Nordea? :) Czego sie mozna po tym czyms spodziewac? Ma to
    > jakies oddzialy?

    Ma. Zobacz na www.nordeabank.pl. System bardzo ok.
    Oprocz tego looknij na oferte np. ING BSK, DB PBC, BPHu wspomnianego, Banku
    Millennium, BRE Banku.

    Wszystko zalezy tez od wielkosci spolki - bo masz jeszcze dobry system
    korporacyjny BPHu, Citka, DB.
    Do samych przelewow np VW Bank direct czy Raiffeisen.

  • 22. Data: 2005-03-04 06:18:40
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Koszt odgrywa mniejsze znaczenie - liczy sie wygoda i pewnosc.

    Poćwicz na demie systemu http://www.bph.pl/static/demo/index.html

    W celu zwiększenia bepieczeństwa można przechowywać klucz lokalnie
    (dyskietka) a do wpisywania hasła używać wirtualnej klawiatury.

    Darek

  • 23. Data: 2005-03-06 16:45:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystian napisał:

    > Do osobistych jest kompletna zenada - jedno haslo do zalogowania sie,
    > potem hulaj duszo, mozna robic wszystko bez zadnych dalszych
    > zabezpieczen.
    >
    > To, o czym piszesz, to system on-line (po www) czy wdzwaniany
    > (modemowy)?

    WWW. Zupelnie inny niz indywidualny. Ja go uzywalem jak tylko sie
    pojawil (poczatkowo byl odpalony testowo dla zainteresowanej grupy
    klientow). Od tamtego czasu moglo sie sporo zmienic.

    Bartol