  • 1. Data: 2006-05-04 16:55:15
    Temat: Konto firmowe Inteligo
    Od: "pawlo" <brak@.>

    Witam
    Miałbym pytanie do osób posiadajacych konta firmowe w Inteligo. Czy
    jesteście zadowoleni z usług jakie oferuje, może jednak zamienilibyście je
    na konkurencyjne w mbanku ?
    pzdr
    P.S Archiwum już przejrzałem, i pogooglałem. Proszę o opinie tylko osoby
    które posiadają konta firmowe w Inteligo.

  • 2. Data: 2006-05-04 17:50:47
    Temat: Re: Konto firmowe Inteligo
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Mialem do niedawna. Plusy - przejrzysty serwis www. Minusy, które
    mnie zniechecily - wysokie oplaty jak na obsluge przez net,
    poniewaz w celu zlecania wszelkich dyspozycji loguje sie pózno w
    nocy to denerwowalo mnie ich nocne przetwarzanie, ciagnace sie po 2
    godziny, od pólnocy.

  • 3. Data: 2006-05-04 18:50:33
    Od: quwert <q...@g...xxxxxxxxxxxxxxxx.pl>

    > Witam
    > Miałbym pytanie do osób posiadajacych konta firmowe w Inteligo. Czy
    > jesteście zadowoleni z usług jakie oferuje, może jednak zamienilibyście je
    > na konkurencyjne w mbanku ?

    Obsługa OK, troche drogie przelewy 1,49, ale w tandemie z kontem prywatnym
    Inteligo jest ok o niebo lepsze niz pkobp inteligo.
    W mBanku, przelewy z konta firmowego na inne konto w tymze banku są płatne
    plus wiekasza siec bankomatów przesadzilo w moim przypadku o wyborze
    inteligo
    Wady
    a wlasciwie jedna, praktycznie brak produktów kredytowych, bo kredytem
    nie mozna nazwac tego smiesznego limitu kredytowego w wysokosci
    2 kPLN. Nic mi nie wiadomo tez o kartach kredytowych.
    reasumujac:
    na poczatek moze byc ale z biegiem czasu _trzeba_ szukac innego konta

  • 4. Data: 2006-05-04 19:41:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...xxxxxxxxxxxxxxxx.pl>
    napisał w wiadomości news:kavk3m0bq99.dwbqom2k1ftt.dlg@40tude.net...

    > Obsługa OK, troche drogie przelewy 1,49, ale w tandemie z kontem prywatnym
    > Inteligo jest ok o niebo lepsze niz pkobp inteligo.

    Ale np. ZUS to juz tragedia.

    > W mBanku, przelewy z konta firmowego na inne konto w tymze banku są płatne

    Oprocz wplat na inne konta firmowe (np. kontrahentow - ale to margines)

    > plus wiekasza siec bankomatów przesadzilo w moim przypadku o wyborze
    > inteligo

    A czemu nie miec i konta w mBanku (do ZUSow i USow) i w Inteligo???

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-05-04 20:38:32
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "pawlo" <brak@.> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Miałbym pytanie do osób posiadajacych konta firmowe w Inteligo. Czy jesteście
    > zadowoleni z usług jakie oferuje, może jednak zamienilibyście je na
    > konkurencyjne w mbanku ?

    ja mam tu i tu
    z mbanku praktycznie robie tylko przelewy do ZUS i przyjmuje wpłaty od klientów
    indywidualnych, których duża część ma konto własnie tam
    co do plusów inteligo:
    - powiadamianie smsem
    - możliwość pozyskania historii rachunku w wielu formatach np. xls praktycznie
    od początku rachunku
    -możliwość cofnięcia przelewu po zatwierdzeniu aż do sesji elixir - w mbanku
    mimo, że przelew jeszcze nie wyszedł fizycznie z banku to nic nie da sie zrobić
    -wysokie limity wypłat w bankomatach
    -interfejs inteligo wydaje mi sie bardziej przyjazny

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-05-05 13:09:27
    Od: gollum <n...@u...pl>

    - w
    > mbanku mimo, że przelew jeszcze nie wyszedł fizycznie z banku to nic nie
    > da sie zrobić

    jesteś tego pewien?

  • 7. Data: 2006-05-05 13:41:46
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    - w

    >jesteś tego pewien?

    tak na 99% :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-05-05 13:48:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "gasper" <g...@p...comp> wrote in message

    > tak na 99% :-)

    Czyli nie jestes :). Pewnosc to 100% :).

    MK

  • 9. Data: 2006-05-05 13:55:38
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > "gasper" <g...@p...comp> wrote in message

    > Czyli nie jestes :). Pewnosc to 100% :).

    nie można zrobić tego jak w Inteligo - wchodze w przelewy i robie usuń

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-05-05 14:15:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie można zrobić tego jak w Inteligo - wchodze w przelewy i robie usuń

    Mozna :)
    http://demo.mbank.com.pl/zapr2.html
    klikasz anuluj i juz :).

    MK