  • 1. Data: 2006-05-04 13:54:21
    Temat: ING - Maestro czy Visa Electron?
    Od: "Grzegorz" <k...@n...pl>

    Jako że właściwie różnic pomiędzy obiema kartami nie ma (w użytkowaniu
    krajowym), to może należy wybrać kartę która lepiej wygląda? Nie ma takiej
    informacji na stronach banku, więc prośba do klientów - jak wyglądają te
    karty oraz jaki jest czas oczekiwania na wydanie. Dzięki.

  • 2. Data: 2006-05-04 23:34:29
    Temat: Re: ING - Maestro czy Visa Electron?
    Od: cerebrum <c...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz napisał(a):
> [...]
    > informacji na stronach banku, więc prośba do klientów - jak wyglądają te
    > karty oraz jaki jest czas oczekiwania na wydanie. Dzięki.

    Ja też potwierdzam - różnic nie ma. Początkowo miałem Maestro wBanku
    Śląskim, a że była promocja na Visę Electron, wybrałem tą drugą - różnic
    nie ma. Poza może jedną - na Visie są bardziej trwałe litery i poprawie
    2 latach użytkowania na Maestro litery się wytarły.Jak wygląda Visa -
    przesyłam na maila, uważam że może się podobać:)
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2006-05-07 16:23:26
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    > informacji na stronach banku, więc prośba do klientów - jak wyglądają te
    > karty oraz jaki jest czas oczekiwania na wydanie. Dzięki.

    Dla zakupów zagranicznych zdecydowanie lepsze jest Maestro ING. W kilku
    krajach porównywałem z VE ING i zawsze były duże różnice na niekorzyść VE i
    to np takich dla których VE wydawałaby sie lepsza np. Gruzja