  • 1. Data: 2006-05-04 11:12:54
    Temat: reklamacja mbank
    Od: z...@w...pl

    Witam,

    mam taka sytuacje. Moj bank (mBank) podczas udzielania kredytu
    hipotecznego dal
    kilka ladnych razy ciala. Zlozylem reklamacje wskazujac co jest nie
    tak. Dzieki temu udalo sie dokonczyc operacje udzielania kredytu.
    Dostalem tez pisemna odpowiedz na reklamacje. Ona jednak mnie nie
    satysfakcjonowala wiec wyslalem im pismo z proponowanym przeze mnie
    zadoscuczynieniem. I teraz pytanie, ile dni ma bank na odpowiedz na ta
    reklamacje? Czy jest to 30 dni jak w prawie telekomunikacyjnym? czy sa
    odrebne przepisy bankowe/konsumenckie (jesli tak to prosze o
    odniesienie do konkretnego przepisu). Wg regulaminu banku powinien
    odpowiedziec w ciagu 30 dni...

    Czy jezeli bank nie odpowiedzial w ciagu tych 30 dni to moge im
    przeslac wezwanie do zaplaty zadanego zadoscuczynienia?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Zbigniew Rybak

  • 2. Data: 2006-05-04 16:30:10
    Temat: Re: reklamacja mbank
    Od: "krab" <_...@k...pl___>

    Uzytkownik <z...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy jezeli bank nie odpowiedzial w ciagu tych 30 dni to moge im
    > przeslac wezwanie do zaplaty zadanego zadoscuczynienia?

    w przypadku braku odpowiedzi mysle, ze pozostanie Ci pozew sadowy, za oplate
    za znaczek pocztowy na 100% wygrasz, taka sprawa juz byla i kosztowalo to
    instytucje owe zlotych kilka + spore koszta, co do zadoscuczynienia, hmm, to
    tylko polska, tu nawet prawa w tym kierunku jeszcze nie wymyslono
    specjalnie, kazdy z pozwow jakby jest jego (prawa) kreacja - powodzenia

  • 3. Data: 2006-05-05 12:49:41
    Od: z...@w...pl

    dzieki za informacje.

    A czy Arbitraz Bankowy moze cos pomoc? moze to jest prostsza droga?
    Jednak z tego co wiem to bank musi sie zgadzac na arbitraz. Czy wie
    ktos moze czy mBank zgadza sie na arbitraz (a moze nie musi sie zgadzac
    - nie wiem tego).

    Prosze o informacje

    Z gory dziekuje
    Zbigniew

  • 4. Data: 2006-05-05 13:02:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <z...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > Jednak z tego co wiem to bank musi sie zgadzac na arbitraz. Czy wie
    > ktos moze czy mBank zgadza sie na arbitraz (a moze nie musi sie zgadzac

    Nie musi sie zgadzac. Klient kieruje skarge do Arbitra Bankowego, wplaca
    kaucje i sprawa sie toczy. Co wazne dla banku zastosowanie sie do werdyktu
    arbitrazu jest obowiazkowe.
    Szczegolu znajdziesz pod http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4

    MK

  • 5. Data: 2006-05-05 13:17:06
    Od: z...@w...pl

    Ok. Dzieki za informacje. Jak nie po dobroci to bede walczyl inaczej,
    przy okazji odradzajac kazdemu korzystanie z uslug mBanku przy
    "uslugach trudniejszych" niz rachunek osobisty.

    pozdrawiam
    Zbigniew

  • 6. Data: 2009-11-21 16:28:23
    Od: "dr dr" <barex77@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    karta kredytowa zdecydowanie należy do \"trudnych spraw\" w mbanku. szczególnie gdy
    mowa o wyliczaniu odsetek. odradzam (reklamacje dla baaaaardzo cierpliwych)