  • 1. Data: 2006-05-04 08:01:34
    Temat: 4 sesja elixiru
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy wypłaty rent i emerytur rent przelewem na konto idą czwartą
    "ZUS-owską" sesją eliksiru, czy normalnie trzema pierwszymi?

  • 2. Data: 2006-05-04 17:57:50
    Temat: Re: 4 sesja elixiru
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Mylisz pojecia. Tzw. 4 sesja elixir dla ZUSu dot. przelewów
    wychodzacych z rachunków os. fiz./firm na rachunek ZUSu.
    ZUS natomiast przesyla renty i emerytury zgodnie z sesjami NBP, a czy
    to jest w nim jakos na sesje podzielone, czy swiadczenia ida jedna
    "paczka" czy sa podzielone - to nie wiem.

  • 3. Data: 2006-05-06 00:24:19
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czy wypłaty rent i emerytur rent przelewem na konto idą czwartą
    > "ZUS-owską" sesją eliksiru, czy normalnie trzema pierwszymi?

    1,2,3

    Pozdr.,
    Piotr