    From: quwert <q...@g...xxxxxxxxxxxxxxxx.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto firmowe Inteligo
    Date: Thu, 4 May 2006 19:50:33 +0100

    > Witam
    > Miałbym pytanie do osób posiadajacych konta firmowe w Inteligo. Czy
    > jesteście zadowoleni z usług jakie oferuje, może jednak zamienilibyście je
    > na konkurencyjne w mbanku ?

    Obsługa OK, troche drogie przelewy 1,49, ale w tandemie z kontem prywatnym
    Inteligo jest ok o niebo lepsze niz pkobp inteligo.
    W mBanku, przelewy z konta firmowego na inne konto w tymze banku są płatne
    plus wiekasza siec bankomatów przesadzilo w moim przypadku o wyborze
    inteligo
    Wady
    a wlasciwie jedna, praktycznie brak produktów kredytowych, bo kredytem
    nie mozna nazwac tego smiesznego limitu kredytowego w wysokosci
    2 kPLN. Nic mi nie wiadomo tez o kartach kredytowych.
    reasumujac:
    na poczatek moze byc ale z biegiem czasu _trzeba_ szukac innego konta