  • 1. Data: 2014-12-03 21:11:35
    Temat: Konto dziecka PKO BP obniża%
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Tak się zastanawiałem kiedy to nastąpi

    <http://prnews.pl/hydepark/drobni-ciuacze-dopaca-za-
    trzymanie-oszc
    zednosci-na-koncie-w-pko-bp-6550117>

    W lutym bank obniży też oprocentowanie innych produktów
    oszczędnościowych.Oprocentowanie Konta Dziecka i konta SKO padnie
    z 4,5 proc. przy kwocie do 2,5 tys. zł do 3 proc., i z 2 do 1
    proc. poniżej tej kwoty. Oprocentowanie Rachunku
    Oszczędnościowego PLUS (też płatnego) spadnie z 0,8 proc. do 1,45
    proc. w zależności od wysokości salda.

    --
    pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2014-12-03 21:46:10
    Temat: Re: Konto dziecka PKO BP obniża%
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:12:00 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    > proc. poniżej tej kwoty. Oprocentowanie Rachunku
    > Oszczędnościowego PLUS (też płatnego) spadnie z 0,8 proc. do 1,45

    wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
    Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

  • 3. Data: 2014-12-03 21:54:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
    > Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

    bo nic nie może przecież wiecznie trwać...

    na KO 3% to jeszcze nie tak źle, dodatkowo kapitalizacja tygodniowa, a
    może by tak chociaż limit podnieść?

    np. 3% ale do 5kzł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-12-03 22:14:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> writes:

    [...]

    > wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
    > Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

    <zgryźliwie> Zwłaszcza jak się uwzględni opłatę za KO </zgryźliwie>
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-12-03 22:47:20
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 03/12/2014 22:14, Kamil Jońca wrote:

    > <zgryźliwie> Zwłaszcza jak się uwzględni opłatę za KO </zgryźliwie>
    > KJ

    Zawsze uważałem, że to Gówniany bank. Odkąd, ze 20 lat temu, wyniosłem
    się z PEKAO nikt mnie do "bliźniaków" wołami nie zaciągnie.

  • 6. Data: 2014-12-04 07:52:17
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-12-03 21:46, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
    > Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle
    >

    > wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
    > Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

    ciekawe czy jak stopy% zaczną rosnąć czy też PKOBP podniesie
    oprocentowanie??
    Ja obstawiam, że zostanie na niezmienionym już poziomie ;-((

    Amra, Konto Dziecka miało w tym roku ruszyć też w Inteligo?? Coś się
    dzieje w tej sprawie??

    Marcin "lolekanabolek"

  • 7. Data: 2014-12-05 17:15:21
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 07:52:29 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

> [...]
    > Ja obstawiam, że zostanie na niezmienionym już poziomie ;-((
    >
    > Amra, Konto Dziecka miało w tym roku ruszyć też w Inteligo?? Coś się

    Niestety - Junior w Inteligo w przyszlym roku, razem z bankowoscia mobilna dla dzieci

  • 8. Data: 2014-12-05 17:17:13
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 22:17:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > "Michal 'Amra' Macierzynski" writes:
    >
    > [...]
    >
    > <zgryźliwie> Zwłaszcza jak się uwzględni opłatę za KO </zgryźliwie>
> [...]

    Kamil, ale przy obecnych stopach procentowych (jak pewnie bedzie jeszcze obnizka)
    sens istnienia RO jest coraz mniejszy. A nie zapowiada sie, zebysmy szli w kierunku
    wysokiej inflacji -> wysokich stop procentowych.

  • 9. Data: 2014-12-05 17:25:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > Kamil, ale przy obecnych stopach procentowych (jak pewnie bedzie jeszcze obnizka)
    sens istnienia RO jest coraz mniejszy. A nie zapowiada sie, zebysmy szli w kierunku
    wysokiej inflacji -> wysokich stop procentowych.
    To zlikwidujcie w cholerę, obniżcie oprocentowanie do 0,01% a nie
    ośmieszajcie się oplatą za KO.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 10. Data: 2014-12-09 15:09:48
    Od: ls <l...@w...pl>

> [...]
    > proc. poniżej tej kwoty. Oprocentowanie Rachunku
    > Oszczędnościowego PLUS (też płatnego) spadnie z 0,8 proc. do 1,45

    No, przynajmniej dzieci sie przekonaja, ze bank to nie dobry wujek ;)
    Swoja droga, mogli do 2.5tys. dac chociaz 3.5-4%

    --
    pozdr.
    ls