  • 1. Data: 2014-12-03 19:53:03
    Temat: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    ...swoim nowym gownianym interfejsem i zablokowal mi dostep do starego.
    Miarka sie przebrala. Pewnie wielu z Was juz to przerabialo. Jaki zatem nowy
    bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych
    przelewach i karcie platniczej.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2014-12-03 20:10:59
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miumiu" m5nm70$jj3$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > przerabialo. Jaki zatem nowy bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym
    intrfejsie, darmowych przelewach i karcie platniczej.

    Firmowe mam merytoryczne, zaś prywatnych mam nadmiar...

    Tak prostego IF (jaki miał bączek senior) teraz chyba nie ma żaden bank.

    -=-

    BTW: to nie InterFejs, ale MiędzyMordzie. :)
    (MM to 2000, czyli 2millennium?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-12-03 20:42:15
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Tak prostego IF (jaki miał bączek senior) teraz chyba nie ma żaden bank.

    Masakra, po godzinie gapienia sie w ten interfejs udalo mi sie w koncu
    zrobic przelew. I do tego nerwica jakas mnie juz lapie od tych pstrokatych,
    przesuwajacych sie we wszystkie strony ekranow i okienek. Oprocz ostrzezenia
    o wirusie podmieniajacym numery kont powinni jeszcze umiescic ostrzezenie
    dla epileptykow. :]
    Moje 15 lat z mbankiem to chyba rekord guinnesa. Nawet z żoną mało kto tyle
    wytrzymuje ;) Ciekawe ile razy w tym czasie zmienila sie TOiP i
    regulaminy...

    Pzdr.

  • 4. Data: 2014-12-03 20:46:35
    Od: a_c <a...@n...pl>

    W dniu 2014-12-03 o 20:42, miumiu pisze:

> [...]
    > o wirusie podmieniajacym numery kont powinni jeszcze umiescic ostrzezenie
    Miałem to samo...ja wytrzymałem 10 lat...przeszedlem do ing
    konto zatrzymalem bo mbankowy nr to zloty nr...zawsze jak podaje nr to
    pytaja sie czy prawidlowy bo taki latwiutki do zapamietnia :P

    A.

  • 5. Data: 2014-12-03 20:56:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    http://meritumbank.pl/#finanse_osobiste

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-12-03 21:07:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "a_c" m5nqhg$fhf$...@m...internetia.pl

> [...]
    > konto zatrzymalem bo mbankowy nr to zloty nr...zawsze jak podaje nr to pytaja sie
    czy prawidlowy bo taki latwiutki do zapamietnia

    Przed 2o laty pamiętałem kilka numerów kont bankowych,
    nr dowodu osobistego i inne przydatne numery...
    Do tego pamiętałem kilkadziesiąt numerów
    telefonicznych -- pamiętałem także te,
    które były nieaktualne od wielu lat...

    Przed kilku laty pamiętałem niemal pełne numery masy kont;
    teraz dążę do utrzymywania w pamięci charakterystycznych
    fragmentów typu -- 47 na początku i podajże zera na
    końcu miał (zamknięty przed kilkoma miesiącami) nr
    w Euroban_ku...

    Ćwierć wieku temu numery kont bankowych ulegały częstym
    modyfikacjom -- stale upodabniając się do numerów
    ,,europejskich'' bądź ,,międzynarodowych''.

    upodObniając
    czy
    upodAbniając

    IMO nie warto przyzwyczajać się do numeracji kont bankowych. :)
    (ale rzecz jasna pozłoconego numeru nie warto oddawać)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-12-03 21:30:54
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-12-03 o 19:53, miumiu pisze:
> [...]
    > bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych

    Jest jeszcze interfejs dla komórek:
    https://m.mbank.pl/

  • 8. Data: 2014-12-03 23:47:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" napisał w wiadomości grup

    >Jest jeszcze interfejs dla komórek:
    >https://m.mbank.pl/

    Rzeklbym ze niedostateczny.

    Popieram. Im wiecej klientow odejdzie, tym bardziej sie bank bedzie
    zastanawial dlaczedgo.
    A moze nawet wpadnie, ze trzeba spytac czemu.

    J.

  • 9. Data: 2014-12-04 00:27:30
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Dec 2014 19:53:03 +0100, miumiu napisał(a):

    > Jaki zatem nowy
    > bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych
    > przelewach i karcie platniczej.

    Przyjazny interfejs to rzecz bardzo subiektywna. Musisz pooglądać dema.
    Mam podglądy na interfejsy na Meritum, Millenium, Citi, BZ WBK, Idea,
    Getin Online, ING - uwierz, każdy da się przeżyć. Nawet wkurzający mBank
    ;) Z tych wymienionych najbardziej chaotycznie wygląda Citi.

    Darmowe przelewy chyba są w każdym banku - nie rzucił mi się w oczy ROR
    z płatnymi.

    Wypisane założenia spełnia chyba większość banków. Czegoś chyba w tych
    założeniach zabrakło - bezwarunkowej darmowości konta i karty?

    To dwa banki takie są jeszcze:
    Merium http://meritumbank.pl/
    tu masz demo https://www.meritumbank.pl/demo/
    tMobile http://www.t-mobilebankowe.pl/

    Ten drugi lepszy o bezpłatne bankomaty za granicą.
    W tych dwóch konto, karta, przelewy bezwarunkwo bezpłatne - tak jak
    kiedyś w mBanku.
    W pozostałych zawsze jest jakaś malutka gwiazdeczka *)
    Np. w ING 200 zł kartą, żeby było bezpłatnie.

    Z tego samego powodu co Ty, zmieniłam (ponad rok temu) mBank na Meritum.
    Nie narzekam (debetówka bez paypassa), wręcz przeciwnie.

    *) np. "Zwolnienie z opłat za prowadzenie konta i karty oraz wypłaty z
    bankomatów w przypadku min. 1 000 zł wpływów miesięcznych na konto i
    min. 1 płatności kartą do konta w miesiącu."
    albo
    *) "Opłata 4,99 zł za Pakiet Jakiś Tam nie jest pobierana przez
    pierwszych 12 miesięcy od otwarcia konta." - znaczy po roku zaczną
    kosić, albo się okaze że w ogóle nie można z tego zrezygnować.

    I takie tam kwiatki. Ostatnio złapałam się na tym, że lekturę opisów
    wszystkich kont, kart, lokat, super ofert zaczynam od tego czcionką 6pt
    na dole strony. Zaoszczedzam w ten sposób sporo czasu.

    --
    Imka

  • 10. Data: 2014-12-04 00:50:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Popieram. Im wiecej klientow odejdzie, tym bardziej sie bank bedzie
    > zastanawial dlaczedgo.
    > A moze nawet wpadnie, ze trzeba spytac czemu.

    A może mają już policzony ten margines? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl