  • 1. Data: 2014-12-03 22:41:10
    Temat: Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
    Od: mx <m...@o...pl>

    Nowa edycja 0d 1 do 31 grudnia. 100 za wpływ, 300 za rachunki, 600 z
    zaokrągleń. Tablet odebrany, 3% z rachunków skasowane, osad z pensji
    profitów nie przynosi, czas na zębiska gada. Rachunki szanuje,
    zaokrągleniami łatwo sterować.
    Tak samo było wcześniej, czy nie? Warto w to wchodzić?
    Pewnie tak, Eneuel wpadł w paszczę krokodyla, a on wie co robi

    Pzdr.
    mx

  • 2. Data: 2014-12-04 08:26:16
    Temat: Re: Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
    Od: " 666" <...@...6>

    A mógłbyś po polsku?

    -----

  • 3. Data: 2014-12-04 20:38:12
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 04/12/2014 08:26, 666 wrote:

    > -----
    >
    > A mógłbyś po polsku?

    A to na grupie polski obowiązkowy? Myślałem, że usenetowy?
    Poczytaj Eneuela, wtedy zrozumiesz. Ale, niech tam:

    Tak można z CA cały 1000 wyciągnąć

    Paribasa dotyczy, tablet dali, za płacenie rachunków zwrot skasowali,
    praktycznie tylko Allegro pozostało

    Żaden bank nie premiuje wpływu prawdziwego wynagrodzenia

    Czas do Credit Agricole się udać

    Zwrot 5% od opłaconych rachunków (do 300 zł)

    Możesz zapłacić 4,99 i 1 grosz zyskasz, a możesz 5,01 i 4,99 zyskujesz
    (do 600)

  • 4. Data: 2014-12-04 23:44:42
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 2014-12-04 o 20:38, mx pisze:

    > Możesz zapłacić 4,99 i 1 grosz zyskasz, a możesz 5,01 i 4,99 zyskujesz
    > (do 600)

    Zyskuje się połowę kwoty zaokrąglenia. No i kwoty trzeba podzielić przez
    18 (miesięcy) i obelkować (/0.81), z czego wynika że aby uzyskać
    maksymalny miesięczny zwrot brutto (41.15) trzeba natłuc 82.30 zaokrągleń.

  • 5. Data: 2014-12-05 09:22:43
    Od: " 666" <...@...6>

    W moim rozumieniu "osad" to stan rachunku (wpłaciłeś i leży).
    Dla odmiany przelewane wynagrodzenie to stałe comiesięczne wpływy.

    -----

  • 6. Data: 2014-12-05 10:41:25
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-12-03 22:41, mx pisze:
    > Warto w to wchodzić?

    Gdyby nie "wisienki" w postaci 4% na lokacie to bym nie wziął, mało co
    się zmieniło od czasów Lucasa. I taka uwaga - opłatę za kartę kasują już
    od pierwszego miesiąca kalendarzowego, nawet jak nie była jeszcze
    aktywowana.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-12-05 15:30:52
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Piotr" <b...@g...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > pierwszego miesiąca kalendarzowego, nawet jak nie była jeszcze aktywowana.

    E..... niekoniecznie, karta za free, wyplaty za free
    sms-y za free, konto za free
    No ale trzeba 10k obrotu zrobic (suma wplywow)
    inaczej krokodyl kłapnie zebiskami ;)
    - konto premium

    Pozdro

  • 8. Data: 2014-12-05 18:53:27
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 04/12/2014 23:44, knrdz wrote:

    > Zyskuje się połowę kwoty zaokrąglenia. No i kwoty trzeba podzielić przez
    > 18 (miesięcy) i obelkować (/0.81), z czego wynika że aby uzyskać
    > maksymalny miesięczny zwrot brutto (41.15) trzeba natłuc 82.30 zaokrągleń.

    Z tym (/0.81) to przesadziłeś:
    "Wartość Premii promocyjnej wynosi 61,72% brutto (50% netto) dla
    transakcji zrealizowanych w ramach usługi ,,Oszczędzam na okrągło"

    Wystarczy 66.66, nie 82.30

    Tylko sklepy, czy płatności internetowe też zaokrąglają? (wg. regulaminu
    powinni)

  • 9. Data: 2014-12-05 19:13:00
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/12/2014 15:30, Waldek wrote:

    > E..... niekoniecznie, karta za free, wyplaty za free
    > sms-y za free, konto za free
    > No ale trzeba 10k obrotu zrobic (suma wplywow)
    > inaczej krokodyl kłapnie zebiskami ;)
    > - konto premium

    A te "wpływy" to w praktyce co? Wystarczy wypłata zwielokrotniona
    własnym (ew. żony, dzieci) przelewem z innego banku?
    10k, jak tyle bym zarabiał, to kasę bym pod łóżkiem trzymał ;)

  • 10. Data: 2014-12-06 11:58:53
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-12-05 o 19:13, mx pisze:

    > A te "wpływy" to w praktyce co? Wystarczy wypłata zwielokrotniona
    > własnym (ew. żony, dzieci) przelewem z innego banku?
    > 10k, jak tyle bym zarabiał, to kasę bym pod łóżkiem trzymał ;)

    Wpływ to wpływ - Krokodyl nie pyta skąd dolano
    - przy zakladaniu konta IMO bezpieczniej wybrac
    inna "forme" zatrudnienia to nie bedzie kłapał paszczą o przelew firmowy
    Dolewam gadzinie z innego (wlasnego) do koryta i jest OK ;)