  • 11. Data: 2014-12-10 08:20:45
    Temat: Re: Konto dziecka PKO BP obniża%
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-12-09 15:09, ls pisze:

    > No, przynajmniej dzieci sie przekonaja, ze bank to nie dobry wujek ;)
    > Swoja droga, mogli do 2.5tys. dac chociaz 3.5-4%

    ja swojej córce próbuje wytłumaczyć, że teraz z odsetek od odłożonych
    pieniążków nie co 14 dni będzie sobie mogła gałkę lodów kupić a co 21
    dni. Nie może tego zrozumieć, czemu ten bank jest taki "zły" ... ;-))

    Marcin "lolekanabolek"

  • 12. Data: 2014-12-11 17:32:37
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 08:20:57 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

> [...]
    > pieniążków nie co 14 dni będzie sobie mogła gałkę lodów kupić a co 21
    > dni. Nie może tego zrozumieć, czemu ten bank jest taki "zły" ... ;-))

    No wiem, wiem - od strony rodzica podobnie mam.
    Natomiast od strony banku jak spojrzycie na stopy procentowe, na WIBOR - to... no
    wlasnie ;)

  • 13. Data: 2014-12-11 20:21:59
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 11/12/2014 17:32, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > No wiem, wiem - od strony rodzica podobnie mam.
    > Natomiast od strony banku jak spojrzycie na stopy procentowe, na WIBOR - to... no
    wlasnie ;)

    Taki super, mega, hiper bank. Zajebisty, galaktyczny projekt, a wszystko
    zależy od ......
    ......INFLACJI

    Pic na wodę, ot co.

  • 14. Data: 2014-12-16 11:32:01
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-12-11 20:21, mx pisze:

    > Taki super, mega, hiper bank. Zajebisty, galaktyczny projekt, a wszystko
    > zależy od ......
    > ......INFLACJI
    >
    > Pic na wodę, ot co.

    Pewnie PKOBP z torbami by poszedł, gdyby utrzymał te magiczne 4,5% do
    jeszcze bardziej magicznej kwoty 2,5 tys.

    Marcin "lolekanabolek"

  • 15. Data: 2014-12-16 18:07:21
    Od: Karol <c...@h...com>

    W dniu 2014-12-16 11:32, lolekanabolek pisze:
    > Pewnie PKOBP z torbami by poszedł, gdyby utrzymał te magiczne 4,5% do
    > jeszcze bardziej magicznej kwoty 2,5 tys.

    Dokładnie, w końcu mają tak "tanie" kredyty, że ledwo wyszliby na zero.

  • 16. Data: 2014-12-16 20:37:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    Akurat pkobp dla osób korzystających u nich z for ma nie najgorszą ofertę

  • 17. Data: 2014-12-16 21:52:05
    Od: Karol <c...@h...com>

    W dniu 2014-12-16 20:37, Kris pisze:
    > Akurat pkobp dla osób korzystających u nich z for ma nie najgorszą ofertę

    Może i dla niektórych RRSO ponad 25% (pierwszy z brzegu przykład) to
    nienajgorsza oferta. Zawsze może być więcej.

  • 18. Data: 2014-12-16 22:32:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    "korzystających z ROR" miało być

  • 19. Data: 2014-12-16 22:44:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    RRSO 25% to na dzisiaj nie najgorszą wcale oferta na rynku a nawet powiem że jedna z
    tańszych. RRSO powyźej 50% bardzo często teraz wychodzi a i ponad 100% bywa.

  • 20. Data: 2014-12-16 23:55:50
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:12:00 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > Tak się zastanawiałem kiedy to nastąpi
    >
    > <http://prnews.pl/hydepark/drobni-ciuacze-dopaca-za-
    trzymanie-oszc
    > zednosci-na-koncie-w-pko-bp-6550117>
    >
    > W lutym bank obniży też oprocentowanie innych produktów
    > oszczędnościowych.Oprocentowanie Konta Dziecka i konta SKO padnie
    > z 4,5 proc. przy kwocie do 2,5 tys. zł do 3 proc., i z 2 do 1
    > proc. poniżej tej kwoty. Oprocentowanie Rachunku
    > Oszczędnościowego PLUS (też płatnego) spadnie z 0,8 proc. do 1,45
    > proc. w zależności od wysokości salda.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Marcin "lolekanabolek"
    >

    > ----Android NewsGroup Reader----
    > http://usenet.sinaapp.com/

    Moja dwójka dzieci posiada te konta. Poinformowałem o zmianach. mają poszukać coś na
    lepszych warunkach i zaproponować jakąś zmianę. Ciekawe, czy znajdą ;)