  • 1. Data: 2014-12-03 00:10:06
    Temat: Dziwne zachoeanie paypala.
    Od: Marek <f...@f...com>

    Ostatnio coś kupowałem na ebay. Konto paypal mam powiązane z cc.
    Podczas płacenia zapomniałem, że mam niski limit na trans.
    "internetowe". Oczywiście odrzuciło. Zorientowawszy się zwiększyłem
    limity. Kliknąłem "powrót do ebay" i ponownie wybrałem opcje
    "zapłać". I znowu komunikat o odrzuceniu, ale jakiś tak od razu, bez,
    typowego czekania na dokonanie transakcji. Wygląda na to, że jak raz
    odrzuci to już nie można ponowić wybierając tą samą (raz odrzucona)
    kartę.
    Czy ktoś spotkał się takim problemem?
    Cc oczywiście jest "sprawna" i inne transakcje przechodzą.
    Infolinia paypal udaje głupka, że nie wie o chodzi i umie tylko
    odesłać do banku (że karta nie "działa").

    --
    Marek