  • 1. Data: 2011-01-30 10:46:57
    Temat: Konto dla dwóch
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Cześć
    Potrzebuję załóżyć konto dla dwóch osób (nie małżeństwo)
    Wymagania:
    - dostęp via net (możliwość wykonywania przelewów itp)
    - karty płatnicze dla dwóch osób (wystarczą zwykłe debetówki)
    - brak opłat za prowadzenie (bezwarunkowe)i najlepiej za kartę (ewentualnei
    jakaś minimalna opłata za kartę)

    Od razu pomyślałem o mbanku ale UWAGA ZONK - w mbanku nie można mieć
    jednocześnie konta indywidualnego i wspólnego... KTO to wymyślił???

    Co polecacie?
    Aha - miasto Poznań (to w kontekscie dostepności bankomatów ale w sumie to
    nie jest priorytet)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 2. Data: 2011-01-30 11:46:35
    Temat: Re: Konto dla dwóch
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 10:46:57 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Co polecacie?

    DB
    --
    marcin

  • 3. Data: 2011-01-30 13:02:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 10:46:57 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Potrzebuję załóżyć konto dla dwóch osób (nie małżeństwo)
    > Wymagania:
    > (...)

    DBnet

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-01-31 09:13:26
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2011-01-30 11:46, Budzik pisze:

    > Od razu pomyślałem o mbanku ale UWAGA ZONK - w mbanku nie można mieć
    > jednocześnie konta indywidualnego i wspólnego... KTO to wymyślił???

    Konta czy rachunku?
    Bo z rachunkami kiedyś nie było problemu...
    Dwa konta (e), a niektóre rachunki wspólne -- może to będzie rozwiązanie?

  • 5. Data: 2011-01-31 09:20:32
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 30 Sty, 11:46, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Od razu pomyślałem o mbanku ale UWAGA ZONK - w mbanku nie można mieć
    > jednocześnie konta indywidualnego i wspólnego... KTO to wymyślił???

    Sorki, ale co Ty opowiadasz. Jedno czego nie można mieć to
    indywidualnego eKonta, jeśli jest wspólne. Mając wspólne eKonto możesz
    mieć 4 swoje eMaxy, 4 swoje eMax+, 1 swoje izzyKonto.

  • 6. Data: 2011-01-31 15:17:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "spa" <s...@a...er> napisał w wiadomości grup

    > W żadnym banku nie można mieć dwóch RORów nawet gdy jedno jest wspólne.

    Mam wrażenie, że np. w ING można.

  • 7. Data: 2011-02-01 11:12:15
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    > W żadnym banku nie można mieć dwóch RORów nawet gdy jedno jest wspólne.

    Mam tak w PKO BP
    - konto indywidualne
    - konto wspólne

  • 8. Data: 2011-02-01 11:49:21
    Od: "Pen" <naj.kp@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Inteligo:
    - praktycznie nieograniczona ilość rachunków indywidualnych/wspólnych (dla 2 lub 3
    osób)
    - wygodny dostęp via net (dodatkowo osobny serwis dla komórek, transakcje SMSem itp
    wodotryski) co ważne dość dobrze onlinowy
    - debetówka dla każdego współwłaściciela
    - 0 za prowadzenie niezależnie od ilości rachunków, debetówka za 4 pln/mc ale jeśli
    będą w miesiącu zrobione kartą płatności za 100 pln opłaty brak
    - bezpłatne bankomaty PKO BP pozostałe 5 pln, ale dla każdej karty można za 4 pln/mc
    włączyć bezpłatność wszystkich bankomatów na świecie.

  • 9. Data: 2011-02-01 11:52:04
    Temat: Re: Re:_Konto_dla_dwóch
    Od: "Pen" <naj.kp@WYTNIJ_TOwp.pl>

    [cytat]
    W żadnym banku nie można mieć dwóch RORów nawet gdy jedno jest wspólne.
    [/cytat]
    fałsz

  • 10. Data: 2011-02-01 18:48:42
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Pen" napisał w wiadomości grup

    > Inteligo:
    > - bezpłatne bankomaty PKO BP

    ..oraz BZWBK

    -- Sławek