  • 1. Data: 2011-01-29 15:29:45
    Temat: Gdzie najtańszy kredyt gotówkowy???
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Poszukuję najtańszego i najniżej oprocentowanego kredytu gotówkowego? Proszę o
    polecenia i dane!

  • 2. Data: 2011-01-29 21:12:56
    Temat: Re: Gdzie najtańszy kredyt gotówkowy???
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-01-29 16:29, A. pisze:
    > Poszukuję najtańszego i najniżej oprocentowanego kredytu gotówkowego? Proszę o
    > polecenia i dane!

    nie sugeruj sie oprocentowaniem tylko prowizją i kosztami okołokredytowymi

    ps
    kredyty gotówkowe do tanich nie należą

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-01-29 21:24:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "A." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję najtańszego i najniżej oprocentowanego kredytu gotówkowego?
    > Proszę o
    > polecenia i dane!

    Zbyt ogolnie zadane pytanie.
    Podaj chociaz kwote i okres kredytowania

  • 4. Data: 2011-01-30 09:56:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Może być na 1,2%?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2011-02-01 11:08:03
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Jan Werbinski <jaś@tralala.bez.maj.la> dared to write:
    > Może być na 1,2%?

    Dziennie?

  • 6. Data: 2011-02-01 11:30:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    Jan Werbinski <jaś@tralala.bez.maj.la> dared to write:
    > Może być na 1,2%?

    Dziennie?
    ----------------

    Rocznie. Ja mam i sobie chwalę.

  • 7. Data: 2011-03-09 12:16:09
    Od: "R." <k...@g...com>

    On 1 Lut, 12:30, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Rocznie. Ja mam i sobie chwalę.

    A pochwalisz się gdzie?

    Szukam czegoś żeby sobie zoptymalizować raty. Do spam-boxu wpadł mi
    kiedyś mailing firmy "dobra pożyczka" (do wygooglania) - niby dają na
    2,99%, niby z kalkulatora wychodzi ciekawie, niby koszty dodatkowe to
    "tylko" 5% prowizji (niby można się ubiegać o jej częściowy zwrot -
    ale na to bym nie liczył) - ale samej umowy nie widziałem i nie wiem
    jakie kruczki tam mogą być zapisane drobnym maczkiem.

    Korzystał ktoś z usług kredytodawców alternatywnych (nie banków) ?

    Pozdrawiam

    R.