  • 1. Data: 2004-03-23 08:57:13
    Temat: Konto dla...
    Od: "Robert K." <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie jakie konto bankowe wybrac do prowadzenia funduszu remontowego
    dla wspolnoty.

    Niskie oplaty i high oprocentowanie ;)

    --
    Pozdr
    by *Robert K.*

  • 2. Data: 2004-03-23 13:45:25
    Temat: Re: Konto dla...
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Robert K. napisał:
    > Mam pytanie jakie konto bankowe wybrac do prowadzenia funduszu remontowego
    > dla wspolnoty.

    Sprawdź ofertę Banku Ochrony Środowiska - Pakiet Arkadia
    http://www.bosbank.pl/i.php?i=64

    K.

  • 3. Data: 2004-03-23 14:56:44
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Dla tych założeń dobrą ofertę ma BISE. Chyba ze 3 PLN/m-c i rozsądne
    oprocentowanie. Ale dostęp do rachunku tylko przez oddział. Przeniosłem taki
    rachunek do Kredyt Banku. Wprawdzie 20 PLN/m-c, ale darmowe przelewy, dostęp
    przez Internet itd. Polecam.

    rsa127