  • 11. Data: 2002-08-25 17:02:50
    Temat: Re: Konto dewizowe
    Od: v...@p...onet.pl

    > Multibank. Rachunek walutowy prowadzony w Euro i USD. Konto można obsługiwać
    > przez internet. Prowadzenie rachunku 1 zl/msc.

    przy oprocentowaniu 0.2%.... czyli jak wlozysz np tysiac dolarow, to masz
    teoretycznie pol dolara miesecznie odsetek.. czyli dwa zlote.. jak odejmiesz
    20% podatku to zostaje juz tylko 1.60 zl.. no i ta zlotowka za prowadzenie
    konta.. zostaje na czysto 60 groszy miesiecznie od tysiaca dolarow :))
    w nordei jest 0.60% czyli trzy razy lepiej hehe :)

  • 12. Data: 2002-08-25 17:55:03
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > w nordei jest 0.60% czyli trzy razy lepiej hehe :)

    ale Nordea jest kompletnie bez sensu bo nie prowadza podobno
    obiegu gotowkowego czyli tylko przelewem a tu juz kosztach nie
    wspomne...

    Najlepsze konta dewizowe ma BZWBK i KB (0,80% a vista
    i nienajgorsze lokaty).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 13. Data: 2002-08-25 18:56:26
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Kwiatkowski" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > W żadnym banku w Polsce nie dokonasz tranasakcji na rachunku dewizowym
    > przez internet - polskie prawo dewizowe...
    > Paweł Kwiatkowski BZ WBK

    To chyba Multibank obowiązuje inne prawo dewizowe niż BZ WBK. Bez problemu
    można zlecić w Multibanku wykonanie przelewu walutowego przez inet.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 14. Data: 2002-08-25 22:39:29
    Od: v...@p...onet.pl

    > Najlepsze konta dewizowe ma BZWBK i KB (0,80% a vista
    > i nienajgorsze lokaty).

    ale bzwbk nalicza odsetki rocznie, no i te lokaty.. niby nie najgorsze, ale
    jesli zerwiesz, to oprocentowanie 0%! to ja juz wole ten multibank z 0.20%,
    gdzie lokaty sa niewiele gorsze, a w przypadku zerwania dostajesz polowe (wiec
    wrzucasz pieniadze na 12-miesieczna 1.80%, bierzesz po miesiacu i masz za ten
    miesiac 0.90%).
    a kb ma chyba 0.50% na dolarowym