  • 1. Data: 2002-08-23 08:18:12
    Temat: Inteligo szybcy i wciekli...
    Od: "][~][ierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    Czesc;

    Inteligo, konto osobiste. Dzis rano z Euronetu powzialem 300 PLN. Dzis o 10
    transkacja rozliczona w historii rachunku.
    Tak szybko to jeszcze nie bylo...

    --
    _____________________
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-23 08:26:15
    Temat: Re: Inteligo szybcy i wciekli...
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Inteligo, konto osobiste. Dzis rano z Euronetu powzialem 300 PLN. Dzis o 10
    > transkacja rozliczona w historii rachunku.
    > Tak szybko to jeszcze nie bylo...

    Karty Inteligo są obsługiwane przez Euronet. Rozliczenie transakcji
    wykonanej w bankomacie Euronetu zawsze następuje bardzo szybko (w czasie
    rzeczywistym).

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 3. Data: 2002-08-23 09:12:45
    Od: "][~][ierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    Rozliczenie transakcji
    > wykonanej w bankomacie Euronetu zawsze następuje bardzo szybko (w
    > czasie rzeczywistym).

    Pierwszy raz u mnie tak szybko. Do tej pory byli poza czase rzeczywistym:-)

    --

  • 4. Data: 2002-08-23 10:31:28
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Pierwszy raz u mnie tak szybko. Do tej pory byli poza czase rzeczywistym:-)

    Ja kilka razy wypłacałem z bankomatów Euronetu (jeden przy DB - Warszawa
    Rondo ONZ, drugi - Warszawa ul. Wolska 72) i po ok. 10 min (czas dojscia
    do pracy) transakcje były rozliczone.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.