  • 1. Data: 2002-08-23 11:55:49
    Temat: opłaty VE Lukasa a rodzaje kont
    Od: w...@p...onet.pl

    Nie wiem czy zauważyliście, ale Lukas wprowadził różne zasady naliczania
    prowizji przy wypłatach z obcych bankomatów. E-konto i e-konto pro 1.5 % min. 4
    zł, a Konto wygodne i Lokata 3% !!! min 4 zl.

  • 2. Data: 2002-08-23 12:07:31
    Temat: Re: opłaty VE Lukasa a rodzaje kont
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

> [...]
    >4
    >zł, a Konto wygodne i Lokata 3% !!! min 4 zl.

    Nie zwrocilem uwagi ale cieszy mnie ze mam e-konto
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl