  • 1. Data: 2002-08-23 10:21:27
    Temat: KK EC/MC ING BSK
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Masłowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ak4rrl$od3$1@news.tpi.pl...
    >> A ile ta przyjemność kosztuje?
    >Mówię z pamięci., chyba 80 pln
    >> Jaki jest grace period?
    >21 dni
    >Ubezpieczenie 24 przed zastrzeżeniem

    Problem polega na tym, że musiałbyś codziennie dzwonić do Polcardu o saldo

    >Zapis w regulaminie o natychmiastowym uznaniu w razie reklamacji

    franszyza 200 zł, maksymalna odpowiedzialność jednej transakcji 1000 zł.
    Suma odpowiedzialności w ciągu roku do wysokości limitu.
    Rzeczywiście "to jest to co tygrysy lubią najbardziej".:-)

    W mojej ocenie taka karta jest mało atrakcyjna

  • 2. Data: 2002-08-23 10:22:45
    Temat: Re: KK EC/MC ING BSK
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    W mojej tez nie za bardzo, ale przynajmniej chcialbym zobaczyc jak wyglada,
    a z tego co widze to na stronach ING bedzie to mozliwe w 2030 :(

    MM

  • 3. Data: 2002-08-23 10:35:09
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > W mojej tez nie za bardzo, ale przynajmniej chcialbym zobaczyc jak
    wyglada,
    > a z tego co widze to na stronach ING bedzie to mozliwe w 2030 :(

    Ja zachęcony wątkiem o tej karcie, przed chwilą byłem w moim banku.
    Mój opiekun dostarczył mi niezbędnej wiedzy.
    Dlatego jest ona mi zbędna.

  • 4. Data: 2002-08-23 10:35:12
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ja zachęcony wątkiem o tej karcie, przed chwilą byłem w moim banku.
    > Mój opiekun dostarczył mi niezbędnej wiedzy.

    No i dlaczego? Jakich to argumentow uzyl opiekun?
    MM

  • 5. Data: 2002-08-23 10:57:55
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    w kwestii tej karty tez zadalem pytanie i oto co otrzymalem (zaskoczyli mnie):

    "Szanowny Panie

    Dziekuje za odwiedzenie naszej witryny internetowej.
    W odpowiedzi na Panskie pytanie uprzejmie informuje iż,
    W zwiazku z Uchwala Zarzadu ING Banku Slaskiego S.A. Rozszerzony zostal
    program pilotazowy kart Eurocard/MasterCard i zlotej karty kredytowej Visa
    ING Banku Slaskiego S.A.
    o mozliwosc wydawania kart w ograniczonej do 4.000 liczbie dla klientów
    segmentów: Private Banking, VIP i Prestiz oraz dla klientów Towarzystwa
    Ubezpieczen na Zycie ING Nationale Nederlanden Polska S.A. posiadajacych
    karty kredytowe VISA Electron co-branded ING Banku Slaskiego S.A.,
    spelniajacych wymogi karty kredytowej Eurocard/MasterCard lub zlotej karty
    kredytowej Visa ING Banku Slaskiego S.A.

    Z powazaniem,

    Iwona Skorka ING Bank Slaski SA"

    Podziekowalem...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-08-23 11:06:45
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > No i dlaczego? Jakich to argumentow uzyl opiekun?

    Dostarczył mi regulamin karty i warunki jej ubezpieczenia.
    Sam nie próbował nachalnie mi jej wciskać.

    A jest ona mi zbędna, bo mam dość kart zwykłych.
    Jedyny powód dla którego mnie interesowała, to info na tej grupie, że jest w
    pełni ubezpieczona, co okazało się "nie całą prawdą":-)

  • 7. Data: 2002-08-23 11:36:06
    Od: e...@p...onet.pl

    > Jedyny powód dla którego mnie interesowała, to info na tej grupie, że jest w
    > pełni ubezpieczona, co okazało się "nie całą prawdą":-)

    IMO jest to faktycznie najgorzej ubezpieczona karta (pomijajac w ogole nie
    ubezpieczone). Moze chcieli sie jakos wyroznic? ;)
    Co nie znaczy ze nie ma innych zalet - zalezy od indywidualnych preferencji

  • 8. Data: 2002-08-23 12:40:53
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczone). Moze chcieli sie jakos wyroznic? ;)
    > Co nie znaczy ze nie ma innych zalet - zalezy od indywidualnych

    Nie chce być "głupia świnia", ale wg mnie ona nie jest wcale ubezpieczona.
    Dlaczego? Bo zgłoszenie należy zrobić w 24 od transakcji, a skoro transakcje
    widzę raz na miesiąc na rachunku ????
    Przecież nie będę co dziennie dzwonił do Polcardu.
    Nie odpowiadają za wiele warunków "lewych" transakcji.

    "Beznadziejna" karta VG mbanku jest lepiej odporna na cudze transakcje,
    lepiej ubezpieczona, ale nie kredytowa

  • 9. Data: 2002-08-23 13:02:51
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Nie chce być "głupia świnia", ale wg mnie ona nie jest wcale ubezpieczona.
    > Dlaczego? Bo zgłoszenie należy zrobić w 24 od transakcji, a skoro
    transakcje
    > widzę raz na miesiąc na rachunku ????
    przesadzasz.
    w przypadku kradziezy zglaszasz i od tego momentu 24h wstecz
    w przypadku innym (podwojna transakcja itp) pisze sie REKLAMACJE

    > Przecież nie będę co dziennie dzwonił do Polcardu.
    dlaczego ? operatorki sa bardzo mile :)

    radek

  • 10. Data: 2002-08-23 14:33:54
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > w przypadku innym (podwojna transakcja itp) pisze sie REKLAMACJE

    W przypadku niefortunnego użycia jej w Internecie, moze zostać jej numer
    wykorzystany do porno stron, i "dupa blada", abyś się wymigał od tych kilku
    dolarów dziennie.

    > dlaczego ? operatorki sa bardzo mile :)

    Nie lubię być natrętem.