  • 1. Data: 2002-08-23 08:38:14
    Temat: Bank dla firmy - co polecacie?
    Od: "mirek" <t...@n...and.pl>

    Witam

    Właśnie czekam na regon i wkrótce otwieram rachunek. I mam mały problem.
    Chcę mieć w miarę tani bank, ale sam jeszcze nie wiem co będę najczęściej
    robił, czy wpłaty własne, czy przelewy zagraniczne. Dlatego proszę Was o
    pomoc.

    Co polecacie ?????????????

    Pozdrawiam
    Mirek

    PS po sieci chodziłem i kilka banków obejrzałem ale sam wiem, że nie zawsze
    to co tam czytam jest zgodne ze stanem faktycznym.

  • 2. Data: 2002-08-23 10:33:39
    Temat: Re: Bank dla firmy - co polecacie?
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "mirek" <t...@n...and.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robił, czy wpłaty własne, czy przelewy zagraniczne. Dlatego proszę Was o

    Pierwszy z brzegu na który się nadziejesz i jego opłaty cię nie zwalą z
    nóg.
    Jeśli wpłaty gotówkowe i przelewy zagraniczne musi to być bank klasyczny,
    który masz "po drodze".
    Żaden wirtualny

    Jak już podziałasz dobierzesz inne lub zmienisz.

  • 3. Data: 2002-08-23 20:48:25
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "mirek" <t...@n...and.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie czekam na regon i wkrótce otwieram rachunek. I mam mały problem.
    [...]
    > Co polecacie ?????????????

    Skad jesteś, jakie banki są w Twojej miwejscowości.?
    Moze Telepekao24 + rachunek bieżący w Pekao będzie dla Ciebie odpowiedni.