  • 1. Data: 2005-01-25 10:46:33
    Temat: Obnizki oprocentowania w mBanku!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W związku z utrzymującym się niskim poziomem stóp procentowych na rynku
    międzybankowym, mBank wprowadza zmiany w oprocentowaniu rachunków
    oszczędnościowych.
    Od 26 stycznia br. oprocentowanie mLOKAT, eMAX lokaty oraz rachunków eMAX i
    mBIZNES max kształtuje się następująco:

    - mLOKATA - od 4,80% do 5,50%
    - eMAX Lokata - 4,40% - 5,15%
    - eMAX - 4,40%
    - mBIZNES max - 4,40%
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8553

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-25 10:56:24
    Temat: Re: Obnizki oprocentowania w mBanku!
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    napisał w wiadomości news:ct582u$i85$1@news.onet.pl...
    > W związku z utrzymującym się niskim poziomem stóp procentowych na rynku
    > międzybankowym, mBank wprowadza zmiany w oprocentowaniu rachunków
    > oszczędnościowych.

    i teraz już widać, czym różni się oprocentowanie stałe i zmienne lokaty :)
    np dla lokaty 100000 zł na 6,4% na trzy miesiące :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-01-25 11:20:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > i teraz już widać, czym różni się oprocentowanie stałe i zmienne
    > lokaty :) np dla lokaty 100000 zł na 6,4% na trzy miesiące :)

    Mnie zawsze bawi podawanie tych "smutnych" informacji ;)
    Jak bank podwyzsza oprocentowanie depozytow - to wszyscy jak jeden maz wala
    o po oczach. W druga strone zgramnie sie mowi tylko o zmianie
    oprocentowanie ;) A o ile, gdzie i tak dalej - to juz za diabla sie nie
    dowiesz...
    mBank to jeszcze wydal komunikat, to jeszcze. Bo inni to gdzies tam
    umieszcza krotkie info na stronie i tyle... ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-25 11:23:41
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > - mLOKATA - od 4,80% do 5,50%
    > - eMAX Lokata - 4,40% - 5,15%
    > - eMAX - 4,40%
    > - mBIZNES max - 4,40%

    eMAX plus bez zmian ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-01-25 11:26:24
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Mithos wrote:

    > eMAX plus bez zmian ?

    Juz znalazlem, ze bez zmian ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-01-25 11:26:46
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Mithos wrote:

    > eMAX plus bez zmian ?

    pewnie chca go wypromowac, wiec przez chwile pozostawia bez zmian

    kursor

  • 7. Data: 2005-01-25 11:39:40
    Od: "a_to_ja" <a...@p...onet.pl>

    Czy WYplata w pierwszym miesiacu posiadania /np. po 10 dniach od zalozenia/ tez
    bezplatna ???

    Pozdrawiam
    a to ja

  • 8. Data: 2005-01-25 11:56:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    a_to_ja <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy WYplata w pierwszym miesiacu posiadania /np. po 10 dniach od
    > zalozenia/ tez bezplatna ???

    Tak

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-01-25 12:12:37
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Od 26 stycznia br. oprocentowanie mLOKAT, eMAX lokaty oraz rachunków eMAX
    > i mBIZNES max kształtuje się następująco:

> [...]

    A jak ma sie sprawa z lokatami promocyjnymi z przelomu roku? W dalszym ciagu
    nie wiem, maja % stale czy zmienne?

    Z.

  • 10. Data: 2005-01-25 12:57:31
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Mnie zawsze bawi podawanie tych "smutnych" informacji ;)
    (...)
    > mBank to jeszcze wydal komunikat, to jeszcze. Bo inni to gdzies tam
    > umieszcza krotkie info na stronie i tyle... ;)

    Placówki kosztują :) eKonto juz zrównali do %% MultiBanku (2%). Teraz bedą
    równać eMax do RO :))
    Unifikacja na całego ;-)))))))))