  • Data: 2018-02-16 12:06:16
    Temat: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem do tej pory Visa Impresja z Millenium i sprawdzało się ok ale
    jakoś mnie naszło i pozbyłem się wszystkich kredytówek, bo mi to do
    niczego niepotrzebne. Jednak po wczorajszym i dzisiejszym bliskim
    spotkaniu ze służbą zdrowia, muszę jednak wrócić do tej opcji.
    Z tego co widzę konto 360 w Mille ma tak jak przy karcie za 5zł
    miesięcznie takie ubezpieczenie i trzeba tylko pamiętać o przelewie a
    karta w ogóle niepotrzebna. Czy ma ktoś może jeszcze jakieś propozycje -
    chodzi o to żeby było jak najmniej kombinacji i spełniania warunków.

    Xenocide