  • 11. Data: 2004-09-09 16:51:11
    Temat: Re: Konto Inetowe o dobrej funkcjonalnosci
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Sep 2004 18:19:18 +0200, Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
    wklepał(-a):

    >A po co ci hasła i tokeny do zdefiniowanych przelewów, jeżeli na przykład
    >korzystasz tylko z jednego komputera, do którego nikt nie ma dostępu?

    A wiesz co jest potrzebne do wykonania *dowolnego* przelewu w Citi?

  • 12. Data: 2004-09-09 17:02:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 9 Sep 2004 18:49:26 +0200, w <chq1k1$pcj$1@news.onet.pl>, Sławek
    <a...@w...pl> napisał(-a):

    > przykład
    >
    > Oczywiści jeżeli sam korzystasz w domu z kompa, a co powiesz jak dostęp ma
    > jeszcze żona i dorosłe dzieci.

    Od tego są profile w XP/2000/NT i ograniczenia użytkowników.

    > A słyszłeś coś o "Key Logger" albo o innych programach tego rodzaju.
    > Nie wiesz czy ten program jest aktywny i za chwile cała rodzina wie jaki
    > masz PIN i numer klienta.

    Patrz akapit wyżej.

    > Jak zna te dane to gotówke może przesyłać na każdy rachunek zdefiniowany lub
    > cykliczny bez jakiegokolwiek zatwiedzania co przy tokenie jest nie możliwe.

    Patrz akapit wyżej.

  • 13. Data: 2004-09-09 18:26:50
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > inwestowania, np. funduszy - niejasnosci podatkowe.
    >
    > Czy znajde bank, ktory bedzie przynajmniej tak wygodny jak Multi, a
    > pozbawiony ww. niedogodnosci? Gdzie moglbym polaczyc oba rachunki w
    > sprawna calosc? Szczerze mowiac wolalbym jeszcze wyzszy poziom
    > zabezpieczen. Poziom oplat jest mniej istotny, choc na firmowym przelewy
    > nie powinny byc zbyt drogie.
    >
    > Na marginesie: kompletnie nie rozumiem bankow, w ktorych konta
    > internetowe sa zabezpieczane tylko haslem do logowania (Citi, ING...) -
    > o co w tym chodzi, przeciez to jakas durnota?

    Otwórz w moim banku - Nordea Bank, rachunek eFirma. Możliwośc definiowania
    kontrahentów - nawet kilkuset, zabezpieczenie jednorazowymi hasłami: płatny
    przez pierwszy rok token lub bezpłatna karta uwierzytelniająca, możliwość
    drukowania wyciągów i potwierdzeń przelewów. 9 zł za prowadzenie, 0,60 zł za
    przelew, 0,40 zł za zlecenia stałe lub przelew z datą przyszłą, bezpłatna karta
    Visa electron, możliwość otwarcia bezpłatnych rachunków środków wyodrębnionych
    na różne cele. Do tego odrębnie ror za 3 zł miesięcznie taka sama
    funkcjonalnośc i pozostałe opłaty.

    Mart

  • 14. Data: 2004-09-10 17:04:46
    Od: tuchatek <jawost@@o2.pl>

    Zdarzyło się jak raz 09 wrz 2004, kiedy yayco napisal(a):

    (...)
    > Czy poza szczerym przekonaniem wiarą masz jeszcze jakieś argumenty
    > merytoryczne?
    Porownujc prowadzenie rachunku w Citi, PKO BP, i na przyklad w VWbank mimo
    wszystko, wg. mnie Citi jest z przodu.

    --
    ///TUCHATEK\\\
    Wymieniaj doswiadczenia ale tylko na lepsze.

  • 15. Data: 2004-09-10 18:28:47
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...de>

    Dnia Thu, 09 Sep 2004 14:18:35 +0200
    "michaska" <michaska@_wytnijto_bankier.pl> nabazgral:

    > witam,

    > dlatego wlasnie na Citi tylko jakies resztowki na biezace wydatki
    > trzymam

    ostatnio po iterwencji, ze znowu pojawiaja sie maile z trafnym
    logowaniem citek poinformowal mnie ze pracuja nad tokenami lub haslami
    jednorazowymi

    tylko dlaczego sa tak niezdecydowani, chyba ze chca wprowadzic i to i to
    :)

    --
    Maciej Maciejewski
    maciej [dot] maciejewski [at] gmx [dot] de

  • 16. Data: 2004-09-10 19:50:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-10 19:04, kiedy tuchatek napisał(a) co
    następuje:

    > Porownujc prowadzenie rachunku w Citi, PKO BP, i na przyklad w VWbank mimo
    > wszystko, wg. mnie Citi jest z przodu.

    W jakiej sferze: zabezpieczeń konta; kompetentnej obsługi; zakresu
    usług; oprocentowania i opłat?
    A może czegoś jeszcze innego, na co mi fantazji nie starczyło? Napisz
    proszę, bo może czegoś nie wiem, a żądny jestem wiedzy nadzwyczajnie...
    A jak porównasz z innymi bankami to też? Bo wiesz w porównaniu z
    syrenką, to polonez jest z przodu (in any sense).

  • 17. Data: 2004-09-11 16:34:04
    Od: tuchatek <jawost@@o2.pl>

    Zdarzyło się jak raz 10 wrz 2004, kiedy yayco napisal(a):

> [...]
    > nadzwyczajnie... A jak porównasz z innymi bankami to też? Bo wiesz w
    > porównaniu z syrenką, to polonez jest z przodu (in any sense)

    Dotad myslalem ze porownujemy uslugi internetowe. :)

  • 18. Data: 2004-09-11 16:43:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-11 18:34, kiedy tuchatek napisał(a) co
    następuje:
    > Dotad myslalem ze porownujemy uslugi internetowe. :)

    OK, ze mną jak z dzieckiem: napisz, jakie są przewagi citi w tym
    zakresie, bo stwierdzenie, że citi jest "z przodu" nic mi nie wyjaśniło.
    Tylko nie poprzestawaj na ogólnikach tym razem, plz...

  • 19. Data: 2004-09-11 22:08:44
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Karol" <fcku2(WYWAL)@o2.pl> napisał w wiadomości
    > internetowe sa zabezpieczane tylko haslem do logowania (Citi, ING...) -
    > o co w tym chodzi, przeciez to jakas durnota?

    Czego ci brakuje w ING BSK Online ???
    Jedno hasło nie wystarczy by zrobić przelew, on potrzebuje specjalny plik
    (możesz go trzymać na dyskietce, czy w PenDrivie), który wymaga innego hasła
    niż hasło wejścia do systemu.
    W zdefiniowanym przelewie wiele można zmodyfikować, jak i wszystko zostawić
    By go wykonać trzeba tej samej procedury, co przy dowolnym (plik+hasło)

    ING BSK Online wg mnie może być dla Ciebie odpowiedni, choć płatny.

  • 20. Data: 2004-09-12 10:02:58
    Od: tuchatek <jawost@@o2.pl>

    Zdarzyło się jak raz 11 wrz 2004, kiedy yayco napisal(a):

    > OK, ze mną jak z dzieckiem: napisz, jakie są przewagi citi w tym
    > zakresie, bo stwierdzenie, że citi jest "z przodu" nic mi nie wyjaśniło.
    > Tylko nie poprzestawaj na ogólnikach tym razem, plz...
    Nie wiem czy mozemy mowic przewagach citi czy o niedostatkach innych.
    - PKO, posiadajac standardowy ROR mam mozliwosc otrzymywania wyciagow (z
    lekkim poslizgiem) pomoiajam INTELIGO jako dodatkowy rach.
    - VWB brak funkcji on line (ale tez oplat)