  • 1. Data: 2004-09-09 14:14:08
    Temat: rezygnacja z konta
    Od: "Mary" <m...@s...pl>

    Witam

    Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
    współwłaściciel ??
    Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama zakładałam.

    Będę wdzięczna za podpowiedź.

    Pozdrawiam

    Maria

  • 2. Data: 2004-09-09 14:35:29
    Temat: Re: rezygnacja z konta
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mary napisała:
    > Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
    > współwłaściciel ?? Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama
    > zakładałam.

    Ja bym zadzwonił na infolinię i zapytał.

    K.

  • 3. Data: 2004-09-09 14:37:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Mary wrote:
    > Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest
    > potrzebny współwłaściciel ??
    > Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama zakładałam.

    jesli wspolwlasciciel to potrzebny ale jest ma tylko pelnomocnictwa to nie.
    nazywasz siebie "główną właścicielką" więc sugerowaloby to pełnomocnictwo dla
    drugiej osoby
    jakos nie spotkalem sie z okresleniem "glowny współwłaściciel" :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-09-09 14:47:57
    Od: "Mary" <m...@s...pl>

    Nie pamiętam jak to było...
    Ja założyłam konto i po paru latach mogła z tego konta korzystać również
    inna osoba. Nie pamiętam na jakich zasadach. Może rzeczywiście zadzwonię.
    Ale wtedy to na pewno mi powiedzą, że musi być ta druga osoba ;-)

    Dzięki

  • 5. Data: 2004-09-09 15:38:47
    Od: Jarosław Lech <j...@k...pl>

    Użytkownik "Mary" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zadzwonię.
    > Ale wtedy to na pewno mi powiedzą, że musi być ta druga osoba ;-)

    Po pierwsze: zajrzyj w dokumenty (umowa, aneks itp.) co one mówią o
    Twoim koncie: jednoosobowe z pełnomocnikiem, czy wspólne (na 2 osoby).
    Po drugie: przeczytaj regulamin, tam jest wszystko na interesujący
    Cię temat.
    Po trzecie: nawet jeśli w regulaminie będzie stało jak wół, że
    rachunek wspólny może zlikwidować jeden ze współposiadaczy, a trafisz na
    niedouczonego pracownika banku, to i tak będzie Ci wciskał własną wersję
    tego świata, więc dowiadywanie się w banku o to, czego nie wiesz, jest
    pomysłem bez sensu.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2004-09-09 16:23:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
    > współwłaściciel ??
    > Dodam, że ja jestem główną właścicielką i konto sama zakładałam.

    "Zamknięcie SUPERKONTA następuje w wyniku:
    - wypowiedzenia umowy rachunku przez posiadacza,
    współposiadacza lub _pełnomocnika_" -a to już wbrew regulaminowi :-)
    [ źródło: http://skocz.pl/PKO_BP ]

    REGULAMIN ROR W PKOBP SA
    §2
    Uźyte w Regulaminie określenia oznaczają:
    5) Posiadacz rachunku - osobę fizyczną, na rzecz której PKO BP SA prowadzi
    rachunek; w przypadku rachunku wspólnego - każdego ze Współposiadaczy rachunku
    §7
    Pełnomocnictwo nie obejmuje umocowania do:
    4)wypowiedzenia lub zmiany umowy.
    §44
    1.Posiadacz rachunku może wypowiedzieć umowę w każdym czasie,
    z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
    [ źródło: http://skocz.pl/reg_ROR ]

    I wszystko jasne - możesz zamknąć sama.

    St.

  • 7. Data: 2004-09-10 11:06:56
    Temat: [OT] Re: rezygnacja z konta
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Mary wrote:
    > Witam
    >
    > Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do rezygnacji z konta w BP jest potrzebny
    > współwłaściciel ??

    Ja tez mam konto w BP. Zbieram punkty przy kazdym tankowaniu ;) Ale z
    niego nie rezygnowalem.

    Miko