  • 1. Data: 2004-09-09 09:46:18
    Temat: Centra Finansowe mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Klienci mBanku mogą już korzystać z nowoczesnych Centrów Finansowych w Łodzi
    i Warszawie. Otwierając Centra Finansowe mBank niweluje bariery związane z
    zakupem skomplikowanych produktów kredytowych przez Internet.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6463

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-09 10:27:10
    Temat: Re: Centra Finansowe mBanku
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:chp8p3$11g$1@news.onet.pl...

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6463

    Może ktoś mi przetłumaczyćto na polski? ;-) "...Z czysto wirtualnego banku
    drugiego wybory mBank przekształcił się w instytucję finansową..."

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-09 10:39:14
    Od: "~wd" <j...@c...barg.sv>

    JaKi <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał(a):

    > Może ktoś mi przetłumaczyćto na polski? ;-) "...Z czysto wirtualnego banku
    > drugiego wybory mBank przekształcił się w instytucję finansową..."

    Poprzednia strategia była do bani, dlatego wydamy cztery razy wiecej kasy i może się
    uda ...... ale niekoniecznie ;)

    --
    Witek

  • 4. Data: 2004-09-09 10:40:40
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "~wd" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Poprzednia strategia była do bani, dlatego wydamy cztery razy wiecej kasy
    i może się
    > uda ...... ale niekoniecznie ;)

    Chodzi mi dzczegolnie o to stwierdzenie "Z czysto wirtualnego banku drugiego
    wybory mBank.." :-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-09-09 10:44:47
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Chodzi mi dzczegolnie o to stwierdzenie "Z czysto wirtualnego banku
    drugiego
    > wybory mBank.." :-)

    polska jenzyka jest trudna dla OCR'a
    skanera zeskanowala ale OCR'a cos skopala

    kursor

  • 6. Data: 2004-09-09 10:52:58
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 9 Sep 2004 12:40:40 +0200, w <chpbva$no4$1@inews.gazeta.pl>, "JaKi"
    napisał(-a):

    > Użytkownik "~wd" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > i może się
    > >
    > Chodzi mi dzczegolnie o to stwierdzenie "Z czysto wirtualnego banku drugiego
    > wybory mBank.." :-)

    Że mBank chyba był bankiem drugiego wyboru (tzn. backup reklamujący się jako
    "mBank i żaden inny"). Zobaczymy czy ta n-ta strategia wypali. Oby skończyło
    się jak zwykle :P