  • 1. Data: 2004-09-09 11:55:02
    Temat: sorry, nie moglam sie powstrzymac
    Od: "michaska" <michaska@_wytnijto_bankier.pl>

    "lewica właśnie ma taką też misję w Polsce i w każdej części Europy, żeby
    dzielic bardziej sprawiedliwie to co zarabiają bogaci..."

    Marek Dyduch poseł SLD
    Poranek w Radiu TOK FM
    2004/09/09

    pozdrawiam

    michaska

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-09 12:49:45
    Temat: Re: sorry, nie moglam sie powstrzymac
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "michaska" <michaska@_wytnijto_bankier.pl> napisał w wiadomości
    > "lewica właśnie ma taką też misję w Polsce i w każdej części Europy, żeby
    > dzielic bardziej sprawiedliwie to co zarabiają bogaci..."

    No co chcesz - chłopak szczery aż do bólu. Mam nadzieję, że podział bogactwa
    lewica zacznie od siebie - przykład niechaj da pan prezydent i podzieli się
    tym, co uskładał na czarną godzinę w Szwajcarii.

    BTW. Rzeczpospolita pięknie i po angielsku dopiekła Jolandzie - na pierwszej
    stronie walnęła ją per "Prezydentowa" :-D

    T.

  • 3. Data: 2004-09-09 13:01:12
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
> [...]
    > lewica zacznie od siebie - przykład niechaj da pan prezydent i podzieli się
    > tym, co uskładał na czarną godzinę w Szwajcarii.

    No co Ty, jak lewica mowi ze zabierze, to zabierze, a jak mowi ze da, to
    mowi...

    Miko

  • 4. Data: 2004-09-09 14:26:53
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No co Ty, jak lewica mowi ze zabierze, to zabierze, a jak mowi ze da, to
    > mowi...

    Ale ja nie napisałem, z kim się ma podzielić ;) A miałem na myśli
    Prezydentową, tfu, Pierwszą Damę - ponoć nie układa się im najlepiej...

    T.

  • 5. Data: 2004-09-09 15:50:22
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Ale ja nie napisałem, z kim się ma podzielić ;) A miałem na myśli
    > Prezydentową, tfu, Pierwszą Damę - ponoć nie układa się im
    najlepiej...

    Pieniądze psują ludzi?

    Grzexs

  • 6. Data: 2004-09-10 07:52:40
    Od: "b2d2" <d...@p...fm>

    > "lewica właśnie ma taką też misję w Polsce i w każdej części Europy, żeby
    > dzielic bardziej sprawiedliwie to co zarabiają bogaci..."

    dzielic oczywiście między siebie
    --

    Pinio
    -------------

  • 7. Data: 2004-09-10 13:19:52
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Pieniądze psują ludzi?

    Nie wiem, nie bywam u nich :). Ale znam jeszcze bogatszych, którzy jakoś
    żyją w zgodzie...

    T.

  • 8. Data: 2004-09-10 20:54:00
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > Ale ja nie napisałem, z kim się ma podzielić ;) A miałem na myśli
    > Prezydentową, tfu, Pierwszą Damę - ponoć nie układa się im najlepiej...
    ja chcialbym miec tyle co pierwsi -dzialka na Florydzie 2,5 M$