    From: "Dj Tomek" <d...@g...mm.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konta w VW - roznice
    Date: Sun, 18 Apr 2004 22:46:23 +0200

    No jest roznica. Majac samo konto PLUS muszisz zaplacic za tokena - wg TOiP.
    Token wydawany jest bezplatnie tylko do e-direct (brak oplaty za jego
    uzytkowanie). Tak wiec majac e-direct masz tokena za darmo. Jesli majac
    e-direct zalozysz sobie PLUS KONTO to tokena masz tego samego i nic nie
    placisz za jego uzytkowanie. OT..... ROZNICA .

    POZDRAWIAM,
    DJ TOMEK

    http://www.gazeta.pl/usenet/