  • 21. Data: 2002-04-08 23:12:03
    Temat: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Apr 2002 12:06:10 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Jednakze posiadasz zapewne Token, bo ja tez mam lukasa, ale opieram sie na
    >zdefiniowanych przelewach. Token chyba kosztuje... A nie chce zdefiniowanego
    >miec mieszkania czy telefonu, bo w razie wlamania to mi ktos moze wyslac
    >wszystko na adres np. TPSA oplacajac moj rachunek na najblizsze 50 lat. I
    >teraz tlumacz tpsa, ze to wlam byl i niech oddaja.

    Jesli stan Twojego konta pozwala na zapłacenie za telefon za 50 lat
    (np. 50 x 50 x 12 ok 30 k) to token jest bardzo wskazany.
    Sadzę że koloryzujesz :-))

    Lukas bez tokena jest dobry do płacenia małych kwot
    i otrzymywania taniego potwierdzenia.

    >Twierdzenie, ze mozna w tytule przelewu wszystko zawrzec tez nie jest do
    >konca prawdziwe. Ja dzis musialem napisac m.in. oplata eksploatacyjna xxx
    >zl, fundusz remontowy xx zl., kod lokalu xxxxxxx, kod budynku xxxxxxx.
    >Gdybym mial jeszcze do tego pisac list w stylu: place za p. XX,
    >zamieszkalego XXX, na ulicy itp itd to ten tytul przelewu musialby miec
    >nieograniczona liczbe znakow.

    Placisz fundusz remontowy za kogoś ?
    Nie szkoda Wam ulgi ?

    >Teraz pomnoz to przez dziesiatki tysiecy wplat
    >na konto instytucji. Historia operacji ich rachunku mialaby ze 100 stron jak
    >nie lepiej. A tak to tylko patrza na kod lokalu, wplate i juz.

    10 000 wpłat / 100 stron = 100 wpłat na stronę
    Nic dziwnego że nie moga nic znaleźć i domagaja sie "świstka" :-))

    >Super. Ale uczelnia moze ja co najwyzej skreslic i wpisac ponownie jak sie
    >odwola - jak ze mna. Elektrownia zas odcina prad bodaj po 14 dniach od
    >niezaplaconej faktury bez awizowania. Dolicza potem koszty odsetek,
    >ponownego przylaczenia itp. Jasne, ze mozna sie odwolywac. Nawet do sadu,
    >ale po co sie szarpac? Ja i tak sprawdzam raz na jakis czas czy np.
    >mieszkanie nie ma zadluzen. Pomylki sie zdarzaja.

    Czy uczelnia, która nie potrafi rozwiązać prostego problemu
    rozliczania wpłat potrafi czegoś nauczyć ?
    Czy na niej nie ma zadnego samorządu studenckiego itp. ?

    BAH

  • 22. Data: 2002-04-09 08:11:01
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli stan Twojego konta pozwala na zapłacenie za telefon za 50 lat
    > (np. 50 x 50 x 12 ok 30 k) to token jest bardzo wskazany.
    > Sadzę że koloryzujesz :-))

    30.000 zl dzis to zadne halo... No zobacz... mBank podaje, ze suma depozytow
    przekroczyla 1mld. Kont jest 200.000. Zwykle ludzie maja 2 konta
    (ekonto+emax; ja mam 3 akurat). Czyli liczbe klientow mozna szacowac na
    100.000, a przecietne wklad na jednego klienta to 10.000zl. Jesli
    przecietnie jest 10.000zl na klienta, to te 30.000zl to nie jest naprawde
    duzo.

    Swoja droga by dostac karte Visa Gold mBanku trzeba miec min. 4000zl
    wkladow. Znasz jeszcze jakis bank, w ktorym kazdy przecietny klient
    zasluguje na zlota karte?

    > Lukas bez tokena jest dobry do płacenia małych kwot
    > i otrzymywania taniego potwierdzenia.

    Przeciwnie. Jest dobry do duzych kwot. Lukasa mam stosunkowo niedawno, ale
    miesiecznie przerzucam kilka tysiecy zl przez niego. Wczesniej korzystalem z
    BZ WBK. Przewalalem po kilkadziesiat tysiecy miesiecznie. Tez bez tokena.
    Oczywiscie wszystko szlo na mBank - konta nie tylko moje. Naturalnie majac
    zdefiniowane przelewy nie martwie sie o wlam.

    > Placisz fundusz remontowy za kogoś ?
    > Nie szkoda Wam ulgi ?

    Nie, place za ojca, mieszkam w mieszkaniu nalezacym do rodzicow. Oni sa
    wlascicielami, wiec place za wlascicieli.

    > Nic dziwnego że nie moga nic znaleźć i domagaja sie "świstka" :-))

    Inne sobie radza. Moim zamyslem bylo tylko pokazanie, ze bywa tez i malo
    kolorowo. Na szczescie po napisaniu podania wciagaja wszystkich na liste
    studentow ponownie.

    > Czy uczelnia, która nie potrafi rozwiązać prostego problemu
    > rozliczania wpłat potrafi czegoś nauczyć ?
    > Czy na niej nie ma zadnego samorządu studenckiego itp. ?

    Problem dotyczy zaocznych i wydzialu humanistycznego. Zaoczny pojawia sie
    raz na 2-4 tyg. Jego wplyw na organizacje uczelni jest wiec zaden.

    pzdr

  • 23. Data: 2002-04-09 11:07:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Nie ma znaczenia czy ktos zaplaci za ciebie (czy ty sam zaplacisz za duzo)
    !!! Tak czy siak jest to bezpodstawne wzbogacenie po stronie np. TPSA !!
    Piszesz wezwanie do zaplaty i musza ci oddac kase. To tyle.
    pzd

  • 24. Data: 2002-04-09 11:39:21
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
> [...]
    > 100.000, a przecietne wklad na jednego klienta to 10.000zl. Jesli
    > przecietnie jest 10.000zl na klienta, to te 30.000zl to nie jest naprawde

    Ale o czym Ty mówisz.
    Porównujesz zabezpieczony mBank
    z niezabezpieczonym Lukasem.

    Mowa o koncie bez tokena.
    Bez tokena Lukas dla 30k nie jest bezpieczny.

    Token to też zadne halo :-)

    > Swoja droga by dostac karte Visa Gold mBanku trzeba miec min. 4000zl
    > wkladow. Znasz jeszcze jakis bank, w ktorym kazdy przecietny klient
    > zasluguje na zlota karte?

    saldo dzienne.

    "Każdy przeciętny", to nienajlepsza zbitka. :-))
    Znam mniej więcej popularność tej VG.

> [...]
    > Oczywiscie wszystko szlo na mBank - konta nie tylko moje. Naturalnie majac
    > zdefiniowane przelewy nie martwie sie o wlam.

    Martw się czy Ci ktoś nie dodefinuje.
    Skoro twierdzisz, ze może przelac do TPSA, to
    dodefiniować przelew w Lukasie też będzie mógł :-((

    Ja jak oszczędzzam na bezpieczeństwie to się martwię.

    > Nie, place za ojca, mieszkam w mieszkaniu nalezacym do rodzicow. Oni sa
    > wlascicielami, wiec place za wlascicieli.

    Z czyjego konta płacisz ?
    Jeśli ze swojego, to rodzice nie mają podstaw do odliczenia :-((

    > Inne sobie radza. Moim zamyslem bylo tylko pokazanie, ze bywa tez i malo
    > kolorowo. Na szczescie po napisaniu podania wciagaja wszystkich na liste
    > studentow ponownie.

    Podania czy reklamacji.
    Zapłaciłeś i piszesz pisma przebłagalne ? :-))

    BAH

  • 25. Data: 2002-04-09 11:54:10
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Ale o czym Ty mówisz.
    > Porównujesz zabezpieczony mBank
    > z niezabezpieczonym Lukasem.

    Nie do konca. W tej chwili nawet jakbys sie wlamal mi do lukasa to mozesz
    najwyzej przerzucac miedzy rachunkami. A z mBanku mozesz dowolnie wysylac
    (jesli zlamiesz wszystkie kody).

    > Martw się czy Ci ktoś nie dodefinuje.

    Trzeba to zrobic w oddziale banku. To samo jesli chcialbym Lukaslinie.

    > Skoro twierdzisz, ze może przelac do TPSA, to
    > dodefiniować przelew w Lukasie też będzie mógł :-((

    Jak pojdzie do oddzialu! To nie mbank :-)

    > Z czyjego konta płacisz ?
    > Jeśli ze swojego, to rodzice nie mają podstaw do odliczenia :-((

    Z konta ojca. O bezsensie tego juz mowilismy kiedys. Moglbym ze swojego
    podmieniajac dane nadawcy.

    > Podania czy reklamacji.
    > Zapłaciłeś i piszesz pisma przebłagalne ? :-))

    Podanie do dziekana. Zaplacilem 2 tyg. przed skresleniem. Ale jak mowie -
    oni chca swistek. Nie kontroluja konta.

    pzdr

  • 26. Data: 2002-04-09 12:22:39
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

> [...]
    > najwyzej przerzucac miedzy rachunkami. A z mBanku mozesz dowolnie wysylac

    TAN ciezko podsłuchać.

    > Trzeba to zrobic w oddziale banku. To samo jesli chcialbym Lukaslinie.

    Zadzwoń na 0 800. (LukasLinia)
    Nigdy nie byłem w Lukasie
    a kilka kont już dodefiniowałem
    (wystarczyła autoryzacja w IVR
    jak potrafisz się "włamać" do Luaksa, to nie jest to problem).
    Z tego powodu znacznie ograniczyłem zastosowanie Lukasa.
    (do tanich potwierdzeń - 1zł).

    > Jak pojdzie do oddzialu! To nie mbank :-)

    j.w.
    Mało jeszcze wiesz o Lukasie :-((

    > Z konta ojca. O bezsensie tego juz mowilismy kiedys. Moglbym ze swojego
    > podmieniajac dane nadawcy.

    Sądzę, że tylko tak można być w zgodzie z prawem.

    Sądzisz, ze US uznałby taką "płatność"
    Przecież wtedy masz dowód darowizny a nie płatności.
    Ojciec nie zapłacił zatem nie ma podstaw do odliczenia.

    Jak masz ochotę, to testuj w multiBanku :-))

    > Podanie do dziekana. Zaplacilem 2 tyg. przed skresleniem. Ale jak mowie -
    > oni chca swistek. Nie kontroluja konta.

    Czyli "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi ?" :-((
    (skreślenie było bezprawne).

    BAH

  • 27. Data: 2002-04-09 16:19:29
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > jak potrafisz się "włamać" do Luaksa, to nie jest to problem).
    > Z tego powodu znacznie ograniczyłem zastosowanie Lukasa.

    Ja nie mam aktywnej lukaslinii, jak chcialem to zrobic przez 0800 to mnie
    odeslali do oddzialu wlasnie.

    > Sądzę, że tylko tak można być w zgodzie z prawem.
    >
    > Sądzisz, ze US uznałby taką "płatność"
    > Przecież wtedy masz dowód darowizny a nie płatności.
    > Ojciec nie zapłacił zatem nie ma podstaw do odliczenia.

    Dowodow to nie mam w ogole, bo w US sie rozlicza z rachunkow, a te spia w
    necie :-) Teraz puszczam pieniadze na konto ojca, a od niego do spoldzielni
    i jest OK.

    > Jak masz ochotę, to testuj w multiBanku :-))

    To niby w Multi mozna podmieniac nadawce? To ciekawe... oba przeciez sa spod
    znaku BRE, a w jednym mozna, a w drugim nie?

    > Czyli "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi ?" :-((
    > (skreślenie było bezprawne).

    Wiadomo, ale najgorsze jest to, ze studenci za to przeciez placa (za darmo
    sie nie wyslalo).

    pzdr

  • 28. Data: 2002-04-10 01:28:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> writes:

    > Mozna rowniez zmodyfikowac stare przelewy i wtedy tez zmienia sie
    > dane osobowe na nowe. Jednak trzeba to zrobic samemu. MBank nie pomyslal o
    > tym aby stalo sie to automatycznie.

    No i dobrze. W ogole bez sensu, ze to zlikwidowali.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 29. Data: 2002-04-10 18:16:22
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    . No a potem masz info, ze w mbanku jest np. 200.000 rachunkow,
    > przyrost taki a taki, wiecej nam ufa itp brednie, bo na tych moich 9 i tak
    > bedzie mniej pieniedzy niz na tym 1 kiedys.
    >
    > pzdr

    OK
    napiszę tylkop, że oprócz liczby rachunków podajemy depozyty, a one wzrastaja w
    tempie ok.100mln. PLN na miesiąc (5 tyg. dokladnie) tak więc mamy na oku nie
    tylko marketing, alke twardy business, co dowodzi, że myulisz sie w Twoim poście
    Pozdrowienia
    Wojtek
    (bardzo chory, więc mimo że był w warszawie z nikim się nie spotkał, bo umierał
    pod zwałami chucteczek higienicznych - katar itp.)

  • 30. Data: 2002-04-18 20:07:20
    Od: Tomasz Kuc <w...@t...net.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > (bardzo chory, więc mimo że był w warszawie z nikim się nie spotkał, bo umierał
    > pod zwałami chucteczek higienicznych - katar itp.)

    Teraz rozumiem Twój nienajlepszy nastrój (m.in. na Forum).
    Na katar Budesonid ;)

    Wracaj do zdrowia
    Tomek

    --