  • From: "BAH" <b...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Date: Tue, 9 Apr 2002 13:39:21 +0200

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    news:a8u7oa$mkc$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 30.000 zl dzis to zadne halo... No zobacz... mBank podaje, ze suma
    depozytow
    > przekroczyla 1mld. Kont jest 200.000. Zwykle ludzie maja 2 konta
    > (ekonto+emax; ja mam 3 akurat). Czyli liczbe klientow mozna szacowac na
    > 100.000, a przecietne wklad na jednego klienta to 10.000zl. Jesli
    > przecietnie jest 10.000zl na klienta, to te 30.000zl to nie jest naprawde
    > duzo.

    Ale o czym Ty mówisz.
    Porównujesz zabezpieczony mBank
    z niezabezpieczonym Lukasem.

    Mowa o koncie bez tokena.
    Bez tokena Lukas dla 30k nie jest bezpieczny.

    Token to też zadne halo :-)

    > Swoja droga by dostac karte Visa Gold mBanku trzeba miec min. 4000zl
    > wkladow. Znasz jeszcze jakis bank, w ktorym kazdy przecietny klient
    > zasluguje na zlota karte?

    saldo dzienne.

    "Każdy przeciętny", to nienajlepsza zbitka. :-))
    Znam mniej więcej popularność tej VG.

    > Przeciwnie. Jest dobry do duzych kwot. Lukasa mam stosunkowo niedawno, ale
    > miesiecznie przerzucam kilka tysiecy zl przez niego. Wczesniej korzystalem
    > BZ WBK. Przewalalem po kilkadziesiat tysiecy miesiecznie. Tez bez tokena.
    > Oczywiscie wszystko szlo na mBank - konta nie tylko moje. Naturalnie majac
    > zdefiniowane przelewy nie martwie sie o wlam.

    Martw się czy Ci ktoś nie dodefinuje.
    Skoro twierdzisz, ze może przelac do TPSA, to
    dodefiniować przelew w Lukasie też będzie mógł :-((

    Ja jak oszczędzzam na bezpieczeństwie to się martwię.

    > Nie, place za ojca, mieszkam w mieszkaniu nalezacym do rodzicow. Oni sa
    > wlascicielami, wiec place za wlascicieli.

    Z czyjego konta płacisz ?
    Jeśli ze swojego, to rodzice nie mają podstaw do odliczenia :-((

    > Inne sobie radza. Moim zamyslem bylo tylko pokazanie, ze bywa tez i malo
    > kolorowo. Na szczescie po napisaniu podania wciagaja wszystkich na liste
    > studentow ponownie.

    Podania czy reklamacji.
    Zapłaciłeś i piszesz pisma przebłagalne ? :-))

    BAH