    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Date: Tue, 09 Apr 2002 01:12:03 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pa22.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    On Mon, 8 Apr 2002 12:06:10 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Jednakze posiadasz zapewne Token, bo ja tez mam lukasa, ale opieram sie na
    >zdefiniowanych przelewach. Token chyba kosztuje... A nie chce zdefiniowanego
    >miec mieszkania czy telefonu, bo w razie wlamania to mi ktos moze wyslac
    >wszystko na adres np. TPSA oplacajac moj rachunek na najblizsze 50 lat. I
    >teraz tlumacz tpsa, ze to wlam byl i niech oddaja.

    Jesli stan Twojego konta pozwala na zapłacenie za telefon za 50 lat
    (np. 50 x 50 x 12 ok 30 k) to token jest bardzo wskazany.
    Sadzę że koloryzujesz :-))

    Lukas bez tokena jest dobry do płacenia małych kwot
    i otrzymywania taniego potwierdzenia.

    >Twierdzenie, ze mozna w tytule przelewu wszystko zawrzec tez nie jest do
    >konca prawdziwe. Ja dzis musialem napisac m.in. oplata eksploatacyjna xxx
    >zl, fundusz remontowy xx zl., kod lokalu xxxxxxx, kod budynku xxxxxxx.
    >Gdybym mial jeszcze do tego pisac list w stylu: place za p. XX,
    >zamieszkalego XXX, na ulicy itp itd to ten tytul przelewu musialby miec
    >nieograniczona liczbe znakow.

    Placisz fundusz remontowy za kogoś ?
    Nie szkoda Wam ulgi ?

    >Teraz pomnoz to przez dziesiatki tysiecy wplat
    >na konto instytucji. Historia operacji ich rachunku mialaby ze 100 stron jak
    >nie lepiej. A tak to tylko patrza na kod lokalu, wplate i juz.

    10 000 wpłat / 100 stron = 100 wpłat na stronę
    Nic dziwnego że nie moga nic znaleźć i domagaja sie "świstka" :-))

    >Super. Ale uczelnia moze ja co najwyzej skreslic i wpisac ponownie jak sie
    >odwola - jak ze mna. Elektrownia zas odcina prad bodaj po 14 dniach od
    >niezaplaconej faktury bez awizowania. Dolicza potem koszty odsetek,
    >ponownego przylaczenia itp. Jasne, ze mozna sie odwolywac. Nawet do sadu,
    >ale po co sie szarpac? Ja i tak sprawdzam raz na jakis czas czy np.
    >mieszkanie nie ma zadluzen. Pomylki sie zdarzaja.

    Czy uczelnia, która nie potrafi rozwiązać prostego problemu
    rozliczania wpłat potrafi czegoś nauczyć ?
    Czy na niej nie ma zadnego samorządu studenckiego itp. ?

    BAH