    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Date: Tue, 9 Apr 2002 18:19:29 +0200

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3cb2dd12$1_2@news.vogel.pl...
    > Nigdy nie byłem w Lukasie
    > a kilka kont już dodefiniowałem
    > (wystarczyła autoryzacja w IVR
    > jak potrafisz się "włamać" do Luaksa, to nie jest to problem).
    > Z tego powodu znacznie ograniczyłem zastosowanie Lukasa.
    > (do tanich potwierdzeń - 1zł).

    Ja nie mam aktywnej lukaslinii, jak chcialem to zrobic przez 0800 to mnie
    odeslali do oddzialu wlasnie.

    > Sądzę, że tylko tak można być w zgodzie z prawem.
    >
    > Sądzisz, ze US uznałby taką "płatność"
    > Przecież wtedy masz dowód darowizny a nie płatności.
    > Ojciec nie zapłacił zatem nie ma podstaw do odliczenia.

    Dowodow to nie mam w ogole, bo w US sie rozlicza z rachunkow, a te spia w
    necie :-) Teraz puszczam pieniadze na konto ojca, a od niego do spoldzielni
    i jest OK.

    > Jak masz ochotę, to testuj w multiBanku :-))

    To niby w Multi mozna podmieniac nadawce? To ciekawe... oba przeciez sa spod
    znaku BRE, a w jednym mozna, a w drugim nie?

    > Czyli "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi ?" :-((
    > (skreślenie było bezprawne).

    Wiadomo, ale najgorsze jest to, ze studenci za to przeciez placa (za darmo
    sie nie wyslalo).

    pzdr