  • 1. Data: 2023-04-07 22:48:55
    Temat: Koniec ważności KK Millennium Visa Alfa
    Od: Pawloo <p...@g...com>

    Niedługo kończy mi się termin ważności KK Visa Alfa w Millenium, ale bank nie wydaje
    już tych kart. Czy ktoś z Grupowiczów miał ofertę od banku dotyczącą przedłużenia
    karty lub jej zamiany na inną?

  • 2. Data: 2023-04-08 15:22:17
    Temat: Re: Koniec ważności KK Millennium Visa Alfa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 7 kwietnia 2023 o 22:48:57 UTC+2 Pawloo napisał(a):
    > Niedługo kończy mi się termin ważności KK Visa Alfa w Millenium, ale bank nie
    wydaje już tych kart. Czy ktoś z Grupowiczów miał ofertę od banku dotyczącą
    przedłużenia karty lub jej zamiany na inną?

    A to niedługo to ile?

  • 3. Data: 2023-04-09 13:11:14
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2023 13:48:55 -0700 (PDT), Pawloo napisał(a):

    > Niedługo kończy mi się termin ważności KK Visa Alfa w Millenium,
    > ale bank nie wydaje już tych kart. Czy ktoś z Grupowiczów miał
    > ofertę od banku dotyczącą przedłużenia karty lub jej zamiany na inną?

    Alfa to chyba był "męski" odpowiednik "damskiej" Impresji.
    Ponad rok temu skończyła mi się Impresja.
    Trochę inna sytuacja to była, ponieważ uparłam się, że nie podpiszę
    aneksu zwiększającego oprocentowanie. Ostrzegli, że nie wznowią karty na
    starych warunkach, karta wygasła, z banku nikt się ze mną nie
    kontaktował, żadnej oferty nie przedstawili. Pa, pa :)

    Spojrzałam teraz na ofertę, Alfy nie ma, Impresja została, ale
    diametralnie zmienili wizerunek, już nie ma tego wściekłego różu.
    Pewnie liczą na posiadaczy wygasłych starych Impresji i Alf.
    Nie wiem jakich partnerów Alfy odziedziczyła ta nowa Impresja, o ile
    jakichś w ogóle.

    Mam wrażenie, że w Milku mają to samo, co w Archeo ;)
    Po ośmiu miesiącach (i moich uwagach) zorientowali się, że nie mam u
    nich żadnego "produktu" i dopiero wtedy odcięli dostęp do ST.
    Pewnie gdybym siedziała cicho, byłby aktywny do tej pory :)

    --
    Imka

  • 4. Data: 2023-04-09 16:41:49
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 kwi 2023 o 13:11, Imka pisze:

    > Mam wrażenie, że w Milku mają to samo, co w Archeo ;)

    Mam podobne.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 5. Data: 2023-04-17 20:48:45
    Od: Pawloo <p...@g...com>

    sobota, 8 kwietnia 2023 o 15:22:18 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    wydaje już tych kart. Czy ktoś z Grupowiczów miał ofertę od banku dotyczącą
    przedłużenia karty lub jej zamiany na inną?
    > A to niedługo to ile?

    Karta ważna do końca września 2023 r.

  • 6. Data: 2023-04-17 22:19:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 17 kwietnia 2023 o 20:48:47 UTC+2 Pawloo napisał(a):
    wydaje już tych kart. Czy ktoś z Grupowiczów miał ofertę od banku dotyczącą
    przedłużenia karty lub jej zamiany na inną?
    > Karta ważna do końca września 2023 r.

    O, to jeszcze sporo tego niedługo.