    From: "Wilczek" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec kart American Express w Banku Millennium
    Date: Tue, 1 Mar 2005 02:02:57 +0100

    > I co ta marka daje?

    Jest kilka zalet, o jednej z inch przyponialo mi sie dzisiaj na stacji benzynowej
    kiedy czekalem ok 2 minut na autoryzacje MasterCarda... W wypadku AmEx'a
    ani razu na stacji nie mialem autoryzacji a kwoty wiadomo 100-200 zl.

    Zanim Mille nie zabralo sie do grzebania w regulaminach do AmExa dodawane
    byly bardzo fajne dodatki np. rewelacyjne ubezpieczenie Assistance, awaryjne
    dostarczenie gotowki/karty w 24h w dowolnym miejscu na swiecie (za symboliczna
    oplata bodajze 50 pln a nie 200 czy 300 usd jak liczy Visa).

    No i w sumie, jak dla mnie tutaj sie zalety koncza, wrzucenie wiekszosci
    ubezpieczein w opcje (full wychodzi obecnie ok 150 zl/rok) oraz selektywna
    akceptowalnosc sprawily, ze zrezygnowalem z tej karty. Gdyby nie, to ze
    oplaty za wysokie a emitentem jest Mille... chetnie zamienilbym MC na AmExa
    - jako druga obok Visy karte.

    Pozdrowionka,
    Wilczek