  • 11. Data: 2013-01-02 13:29:20
    Temat: Re: Komornik zabrał emerytce pieniądze z konta. I nie odda
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.01.2013 10:56, Liwiusz pisze:

    > http://sub-iudice.blogspot.com/2012/11/tozsamosc-joz
    efa-k.html

    Tak, same "obiektywne trudności" w komentarzach ;-/

    Ale albo niech sędziowie/komornicy ponoszą odpowiedzialność finansową za
    "uniwersalne" tytuły wykonawcze, albo niech ruszą dupy i zadbają, żeby
    to było solidnie robione.

    Sąd z urzędu powinien weryfikować tożsamość pozwanego i tyle.

    Albo znajdźmy jakichś słupów o personaliach takich samych jak różni
    sędziowie, słupy niech narobią długi na rzecz jakiejś spółki z Kajmanów,
    potem się słupy pozwie, a egzekucję przeprowadzi z sędziów - zaraz dupy
    ruszą, żeby przepisy/zwyczaj zmienić, bo z Kajmanów tych pieniędzy już
    tak łatwo nie odzyskają ;->

  • 12. Data: 2013-01-02 13:37:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-02 13:24, Zbynek Ltd. pisze:

    efa-k.html

    > Czy ktoś jest autorem tego bloga? Czy tylko jakiś bot? Nie widzę żadnego
    > podpisu autora. Także w "O blogu". Nie wiem, czy nie szkoda czasu na
    > czytanie.

    To sędzia sądu rejonowego, z pewnych przyczyn nie ujawniający swoich
    danych. Bardzo ciekawy blog, polecam. Nie wiem czemu przypuszczasz, że
    jest pisany przez "bota"...

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-01-02 13:37:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-02 13:29, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > potem się słupy pozwie, a egzekucję przeprowadzi z sędziów - zaraz dupy
    > ruszą, żeby przepisy/zwyczaj zmienić, bo z Kajmanów tych pieniędzy już

    Posłów!

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-01-02 14:45:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :
    > Nie wiem czemu przypuszczasz, że
    > jest pisany przez "bota"...

    Tak lekko złośliwie napisałem :-)
    Bo literaturę "faktu" to może uskuteczniać każdy, kto ma jakieś
    rozeznanie w danym temacie. Ale skoro twierdzisz, że wiarygodne, to
    tak założę. Dzięki.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2013-01-02 14:55:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Posłów!

    hmm, jak to było o rozkazach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 16. Data: 2013-01-02 15:31:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kc1dkg$l3$...@n...news.atman.pl

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8r4dk$p0u$...@n...news.atman.pl

    > Komornik może zabrać ci pieniądze. Nawet jeśli nie masz długu

    > http://www.hotmoney.pl/artykul/komornik-moze-zabrac-
    ci-pieniadze-nawet-jesli-nie-masz-dlugu-28371

> [...]
    > komornicza nastąpi od dowolnej osoby o tych samych danych.

    > "Dziennik Gazeta Prawna" podaje przykład emerytki z Sochaczewa,
    > której wskutek zbieżności imion i nazwisk komornik zajął 26 tys. zł.
    > Pomyłka jest ewidentna, ale kobiecie pieniędzy nikt nie zwraca.

    > Nic dziwnego, że dochodzi do takich sytuacji, skoro w orzeczeniach
    > sądowych dotyczących spłaty wierzytelności nie podaje się PESEL-u
    > i daty urodzenia dłużnika.

    > Jak tłumaczy się tego typu pomyłki? Zadaniem komornika nie jest
    > weryfikowanie sensu i podstawy egzekucji kwot wskazanych

    Po prostu fair -- jak w BPH.
    Albo inaczej -- Prawo i Sprawiedliwość. :)

    IMO mamy do czynienia z kryzysem moralności -- nic dziwnego, skoro
    arcybiskup Ozorowski uznaje Jerzego Kopanię, profesora uniwersytetu
    za autorytet moralny, choć ów Kopania to zwykły złodziej i zbrodniarz,
    o czym wie doskonale nie tylko białostockie środowisko akademicki
    i duszpasterskie, ale także większa część polskich polityków, jako
    że Kopania znany jest jako poseł na sejm RP.

    A Wy wszyscy musicie decydować codziennie, :) czy chcecie popierać
    ludzi uczciwych czy nieuczciwych. Na razie znaczna część z Was
    podąża za wewnętrznym głosem :) nakazującym dołowanie ludzi
    takich jak ja, choć ja zdecydowanie do nieuczciwych ludzi
    nie mogę być zaliczany.

    -=-

    Jako wierzyciel wiem, że odzyskanie długu w Polsce to sport ekstremalny.
    Człowiekowi niewinnemu lub bezbronnemu można coś odebrać bez trudu, ale
    prawdziwemu dłużnikowi albo nie można niczego zabrać, albo niby można
    coś zabrać, ale z ogromnym trudem. :)

    Gdyby moi dłużnicy oddali mi to, co powinni mi oddać -- byłbym bogaty. :)

    [i zapewne wspierałbym masę darmozjadów; karmiłbym obiboków i cwaniaków -- jak
    czyniłem w latach, gdy mi nie brakowało pieniędzy; gdy jestem biedny, po prostu
    ograniczam wydatki i.. bogacę się, choć raczej powoli; do Boga tu pretensji
    mieć nie mogę -- jak zwykle Bóg wychodzi cało z wszelkich opresji i podejrzeń]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-01-02 15:53:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.01.2013 13:37, Liwiusz pisze:

    > Posłów!

    Też, ale sędziowie przecież MOGĄ do tytułu wykonawczego wpisać
    dokładniejsze dane. Dlaczego tego nie robią?

  • 18. Data: 2013-01-02 16:07:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-02 15:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Też, ale sędziowie przecież MOGĄ do tytułu wykonawczego wpisać
    > dokładniejsze dane. Dlaczego tego nie robią?

    Nie ma zwyczaju ich podawania przez powodów (mowa o peselach, bo tylko
    po tym można sensownie identyfikować).

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-01-02 18:35:20
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Nie ma zwyczaju ich podawania przez powodów (mowa o peselach, bo tylko po
    > tym można sensownie identyfikować).

    A to rozsądkiem i doświadczeniem sędziowie nie muszą się wykazywać? ;-)

  • 20. Data: 2013-01-02 19:13:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-02 18:35, Iksiński pisze:

    > wiadomości news:kc1if1$h1s$1@news.task.gda.pl...

    > A to rozsądkiem i doświadczeniem sędziowie nie muszą się wykazywać? ;-)

    Ale co po zdrowym rozsądku, jak powód peselu nie poda? A doświadczenie -
    to uczy raczej czegoś przeciwnego (aby peselu w tytule wykonawczym nie
    podawać).

    --
    Liwiusz