    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komornik zabrał emerytce pieniądze z konta. I nie odda
    Date: Wed, 2 Jan 2013 15:31:25 +0100

    "Zbynek Ltd." kc1dkg$l3$...@n...news.atman.pl

    > Tak lekko złośliwie napisałem :-)
    > Bo literaturę "faktu" to może uskuteczniać każdy, kto ma jakieś rozeznanie w danym
    temacie. Ale skoro twierdzisz, że wiarygodne,

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8r4dk$p0u$...@n...news.atman.pl

    > Komornik może zabrać ci pieniądze. Nawet jeśli nie masz długu

    > http://www.hotmoney.pl/artykul/komornik-moze-zabrac-
    ci-pieniadze-nawet-jesli-nie-masz-dlugu-28371

> [...]
    > komornicza nastąpi od dowolnej osoby o tych samych danych.

    > "Dziennik Gazeta Prawna" podaje przykład emerytki z Sochaczewa,
    > której wskutek zbieżności imion i nazwisk komornik zajął 26 tys. zł.
    > Pomyłka jest ewidentna, ale kobiecie pieniędzy nikt nie zwraca.

    > Nic dziwnego, że dochodzi do takich sytuacji, skoro w orzeczeniach
    > sądowych dotyczących spłaty wierzytelności nie podaje się PESEL-u
    > i daty urodzenia dłużnika.

    > Jak tłumaczy się tego typu pomyłki? Zadaniem komornika nie jest
    > weryfikowanie sensu i podstawy egzekucji kwot wskazanych

    Po prostu fair -- jak w BPH.
    Albo inaczej -- Prawo i Sprawiedliwość. :)

    IMO mamy do czynienia z kryzysem moralności -- nic dziwnego, skoro
    arcybiskup Ozorowski uznaje Jerzego Kopanię, profesora uniwersytetu
    za autorytet moralny, choć ów Kopania to zwykły złodziej i zbrodniarz,
    o czym wie doskonale nie tylko białostockie środowisko akademicki
    i duszpasterskie, ale także większa część polskich polityków, jako
    że Kopania znany jest jako poseł na sejm RP.

    A Wy wszyscy musicie decydować codziennie, :) czy chcecie popierać
    ludzi uczciwych czy nieuczciwych. Na razie znaczna część z Was
    podąża za wewnętrznym głosem :) nakazującym dołowanie ludzi
    takich jak ja, choć ja zdecydowanie do nieuczciwych ludzi
    nie mogę być zaliczany.

    -=-

    Jako wierzyciel wiem, że odzyskanie długu w Polsce to sport ekstremalny.
    Człowiekowi niewinnemu lub bezbronnemu można coś odebrać bez trudu, ale
    prawdziwemu dłużnikowi albo nie można niczego zabrać, albo niby można
    coś zabrać, ale z ogromnym trudem. :)

    Gdyby moi dłużnicy oddali mi to, co powinni mi oddać -- byłbym bogaty. :)

    [i zapewne wspierałbym masę darmozjadów; karmiłbym obiboków i cwaniaków -- jak
    czyniłem w latach, gdy mi nie brakowało pieniędzy; gdy jestem biedny, po prostu
    ograniczam wydatki i.. bogacę się, choć raczej powoli; do Boga tu pretensji
    mieć nie mogę -- jak zwykle Bóg wychodzi cało z wszelkich opresji i podejrzeń]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'