  • 11. Data: 2002-07-16 20:40:22
    Temat: Re: Kolodko przemowil
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > a ja mialem nadzieje ze Klodko powiaze stalym kursem Euro i Zlocisze - tak
    > jak np. na Litwie zrobili. Ponoc to bardzo pomaga przy wchodzeniu do UE... a
    > Klodko morde w kubel i na ten temat nic...

    to pomaga we wchodzeniu do UE NAM a nie Litwie ;-)

    a powaznie
    zarowno politycy z UE jak i Pezydent Jerzy W. Krzak (oryginalne automatyczne
    tlumaczenie ze strony bialego domu ;-)) zdecydowanie bronili niezaleznosci
    RPP a to w jej (i tylko jej!) gestii lezy polityka monetarna i kursowa...

    i bardzo dobrze! i niech nam zyje! i zdrowie wasze w gardlo moje ;-)))

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2002-07-16 23:02:31
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "radar" <m...@t...pl> wrote ...
    > kurna od razu zamieńmy złotówki na euro i będzie spokój

    to byloby nielegalne bo trzeba byc czlonkiem EU by to zrobic. a na to sie
    nie zanosi przed 2010.

  • 13. Data: 2002-07-17 10:49:50
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    --
    radar
    GG2458209

  • 14. Data: 2002-07-18 11:46:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> writes:

    > "radar" <m...@t...pl> wrote ...
    >
    > to byloby nielegalne bo trzeba byc czlonkiem EU by to zrobic. a na to sie
    > nie zanosi przed 2010.

    Same nonsensy. 1 - bedziemy w Unii w 2004, chyba ze rzad cos skwasi
    w manipulacjach tlumem i referendum nie wypali. Ale watpie, to byloby
    dla nich zbyt ciezkim ciosem.
    2. Zamienic wlasna walute na euro moze kazdy kraj bez pytania kogokolwiek
    o zgode. Tyle ze nie moze owyc euro _emitowac_.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-07-20 06:34:30
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Same nonsensy. 1 - bedziemy w Unii w 2004

    ROTFL

    > , chyba ze rzad cos skwasi w manipulacjach tlumem i referendum nie wypali.

    Negocjator Truszczyński zapytany ostatnio, czy Polska przyłączyłaby się do UE,
    gdyby nie oferowano nam żadnych dopłat odpowiedział "gdyby nie było
    innego wyjścia, to pewnie tak". Dalej już może nie negocjować.

    > 2. Zamienic wlasna walute na euro moze kazdy kraj bez pytania kogokolwiek
    > o zgode. Tyle ze nie moze owyc euro _emitowac_.

    Dokładnie. Czarnogóra zdaje się tak robi.
    --
    pjo

  • 16. Data: 2002-07-20 08:49:50
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote ...
    > Same nonsensy. 1 - bedziemy w Unii w 2004, chyba ze rzad cos skwasi
    > w manipulacjach tlumem i referendum nie wypali. Ale watpie, to byloby
    > dla nich zbyt ciezkim ciosem.

    o swieta naiwnosci! to nie chodzi o NASZ rzad ale o ich rzady...
    (przeszkody: referendum w Irlandii, nowy kanclerz w rzeszy, niedogadanie sie
    w doplatach do rolnictwa, itd, itp)

  • 17. Data: 2002-07-20 08:51:24
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote ...
    > 2. Zamienic wlasna walute na euro moze kazdy kraj bez pytania kogokolwiek
    > o zgode. Tyle ze nie moze owyc euro _emitowac_.

    tak to jest jak nie czytasz calego watku i rozumienie tracisz.
    chodzilo o przewalutowanie KREDYTOW w bankach Polskich a nie o
    zmiane waluty w Polsce... uwazaj na przyszlosc na caly watek bo tracisz
    rozumienie powoli...

  • 18. Data: 2002-07-21 19:48:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> writes:

    > o swieta naiwnosci! to nie chodzi o NASZ rzad ale o ich rzady...
    > (przeszkody: referendum w Irlandii, nowy kanclerz w rzeszy, niedogadanie sie
    > w doplatach do rolnictwa, itd, itp)

    I co dalej?

    Wiesz, sa dwie strony dzialan rzadow - to, co one naprawde robia,
    i to, co mowia swoim i innym obywatelom, ze robia. Wbrew pozorom,
    bardzo rzadko te strony sa podobne.

    i pozniej:

> [...]
    > chodzilo o przewalutowanie KREDYTOW w bankach Polskich a nie o
    > zmiane waluty w Polsce... uwazaj na przyszlosc na caly watek bo tracisz

    Dziwne żądanie - czyzbys czytal cale watki od poczatku, za kazdym razem
    od nowa? Ja czytam wylacznie nowe listy.

    Natomiast nawet czytajac watek od samego poczatku, w zadnym z listow
    nie widze nic o przewalutowywaniu kredytow.

    Z jeszcze innej strony, moja odpowiedz jest dokladnie tak samo
    prawdziwa, jesli chodzi o przewalutowanie kredytow.

    BTW: zwykle odpowiadajac na list wystarczy zrobic to jeden raz.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator