    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolodko przemowil
    Date: 21 Jul 2002 21:48:33 +0200

    "Mscislaw" <M...@n...com> writes:

    > o swieta naiwnosci! to nie chodzi o NASZ rzad ale o ich rzady...
    > (przeszkody: referendum w Irlandii, nowy kanclerz w rzeszy, niedogadanie sie
    > w doplatach do rolnictwa, itd, itp)

    I co dalej?

    Wiesz, sa dwie strony dzialan rzadow - to, co one naprawde robia,
    i to, co mowia swoim i innym obywatelom, ze robia. Wbrew pozorom,
    bardzo rzadko te strony sa podobne.

    i pozniej:

    > tak to jest jak nie czytasz calego watku i rozumienie tracisz.
    > chodzilo o przewalutowanie KREDYTOW w bankach Polskich a nie o
    > zmiane waluty w Polsce... uwazaj na przyszlosc na caly watek bo tracisz
    > rozumienie powoli...

    Dziwne żądanie - czyzbys czytal cale watki od poczatku, za kazdym razem
    od nowa? Ja czytam wylacznie nowe listy.

    Natomiast nawet czytajac watek od samego poczatku, w zadnym z listow
    nie widze nic o przewalutowywaniu kredytow.

    Z jeszcze innej strony, moja odpowiedz jest dokladnie tak samo
    prawdziwa, jesli chodzi o przewalutowanie kredytow.

    BTW: zwykle odpowiadajac na list wystarczy zrobic to jeden raz.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator