  • 21. Data: 2002-01-14 05:28:34
    Temat: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>
    (news:a1s8io$of0$1@news.tpi.pl):
    > zmienia sie koncowka,

    i z góry wiesz, jaka ona będzie :)

  • 22. Data: 2002-01-14 09:43:55
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    McCartney <m...@p...onet407.pl> wrote:
    > Chyba się zdecyduję na założenie konta
    > w Inteligo, więc mam parę pytań do Was:

    > - Czy warto?
    warto

    > - Dlaczego mają takie duże oprocentowanie?
    > (sami piszą, że to dlatego, że nie ma
    > oddziałów, ale co Wy na to?)

    I juzs obie wytlumaczyles

    > - W taryfach (obu) nie podają wcale, ile
    > kosztuje podjęcie pieniędzy z bankomatu
    > _innego_ niż Euronet. Z Euronetu 1.69, a
    > z innych?

    Czytac cennik trzeba UWAZNIE bodaj 4,5 zl

    > - Słyszałem, że mogę zrobić coś takiego -
    > jeden rachunek nazwać np. karta i tylko
    > z niego pozwolić wypłacać kartą, ale
    > nigdzie nie widzę czegoś takiego u nich
    > na stronie. Czy można tak zrobić?

    Tak mozesz sobie zalozyc DOWOLNA ilosc rachunkow i do kazdego mozna
    zamowic karte lub nie.

    > - Czy WWW Inteligo działa dobrze pod IE 4?
    > "Bawiłem" się wersją demo i wszystko było
    > w porządku, ale może o czymś więcej wiecie?

    Jeczy o certfikaty jak przy wszystkich e-bankach.

    > - Czy przy zakładaniu konta sprawdzają
    > miejsce zameldowania? Bo mnie się wydają,
    > że tylko pytają o nie. Jestem zameldowany
    > na stałe, ale nie mam tego wpisanego do
    > dowodu. Mam nadzieję, że się nie przyczepią.

    Jakbyc nie mial meldunku w dowodzie to niemoglbys pracowac.
    Pozatym chyba nie ma mozliwosci NIE MIEC meldunku

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 23. Data: 2002-01-14 09:44:23
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl>
    > napisał w wiadomości

    > pierwszy rachunek "karta",

    > Czy następne, zakladane rachunki, znajdują jakieś
    > odzwiercielenie w aneksie do umowy ?
    > Jest to całkiem inny rachunek czy tez modyfikacja
    > tego pierwszego (np. dodanie liczby na końcu) ?

    Inne cyferki na koncu

  • 24. Data: 2002-01-14 09:45:26
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Damian P <d...@k...chip.pl> wrote:

    > A czy mozna zmienic nazwe rachunku glownego juz po zalozeniu rachunku czy
    > trzeba to raz na zawsze zdefiniowac przy zakladaniu rachunku.

    Podobno mozna telefonicznie

  • 25. Data: 2002-01-14 14:26:16
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    Już wyjaśnione, w innym miejscu tego
    wątku, ale odpowiem.

    Wszyscy na pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo
    ROBBO pisze
    > Jakbyc nie mial meldunku w dowodzie to niemoglbys pracowac.

    Nie sądzę, żeby to było prawdą. A z pewnością
    tylko teoretycznie. Ktoś Cię kiedyś legitymował
    z zameldowania przy podpisaniu umowy.

    > Pozatym chyba nie ma mozliwosci NIE MIEC meldunku
    Ja akurat już mam. Ale przez dłuższy czas (jakieś
    5-6 miesięcy) nie miałem. Czasy się zmieniły!
    Nikt mnie nie chciał aresztować.

    Jeszcze powiem (co pisałem w innym miejscu wątku),
    że pani na 800121121 "obiecała" mi, że kurierowi
    wystarczy to, że mam w innym dokumencie wpisany
    adres.

    GO
    --
    McCartney ///////////////// m...@p...onet.pl