  • 1. Data: 2002-01-12 23:40:14
    Temat: przetwarzanie danych w inteligo - ostatecznie
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Sprawdziłem i faktycznie serwisy są niedostępne, co jest sprzeczne z tym, co
    pisze w FAQ, na stronie "co gdzie kiedy" i w przesyłce startowej.

    Wysłałem takiego maila. Jeśli dojdzie odpowiedź - dam znać.

    *********
    Szanowni Państwo,

    Po dokładnej lekturze grupy pl.biznes.banki dowiedziałem się, że
    faktycznie żaden serwis dotępu do konta Inteligo nie jest dostępny
    podczas nocnego przetwarzania.

    Ostatnie moje zgłoszenie odwołałem, gdyż komunikat techniczny zasugerował,
    że jest to sytuacja jednostkowa. Jednak tak jest co noc... Co - nie
    ukrywam - zaskoczyło mnie i zniechęciło...

    Jednak poniżej przesyłam komplet wątpliwości:

    1. Dlaczego FAQ mówi o tym, że serwisy WAP i TEL będą działać, a wśród
    nich realizacja płatności i quickmoney, skoro żaden z serwisów [także
    WWW] jest niedostępny.
    Podczas przetwarzania jedyną możliwością kontaktu jest
    połączenie z konsultantem, który może tylko tyle, że powie, że trwa
    przetwarzanie danych...
    W FAQ zawarto ewidentnie nieprawdę!

    2. Proszę o umieszczenie PRAWDZIWYCH informacji na stronie FAQ i
    usunięcie nieprawdziwych. Dodam, że konsultanci wiedzą o tym, że
    informacje tam umieszczone są nieaktualne...

    3. Przydałoby się osobne menu w "FAQ" pt. przetwarzanie nocne...

    4. Dlaczego konto jest bardzo często niedostępne w godzinach innych,
    niż podane przez FAQ 0:00 do 0:30. Konto jest często niedostępne nawet
    po godzinie 1:00 !

    5. Dlaczego po zalogowaniu na serwis WWW wyświetla on bezsensowny
    komunikat o tym, że nastąpiło przekroczenie limitu czasu. Czy nie
    można tam po prostu napisać, że trwa nocne przetwarzanie danych i
    należy się kontaktować z konsultantem? Albo umiemożliwić zalogowanie?

    6. Dlaczego serwis WAP umożliwia zalogowanie się, a nie umożliwa potem
    możliwości wylogowania się!? Wyświetla tylko stronę z informacją
    systemową z kodem błędu. Czy nie można tam podać informacji o nocnym
    przetwarzaniu i umożliwić poprawne wylogowanie się??? Albo - podobnie
    jak w przypadku poprzedniej propozycji - uniemożliwoć zalogowanie?

    7. Dlaczego informacja o przetwarzaniu danych jest tak głęboko
    zakopana w serwisie www? Nie ma o tym mowy w przesyłce startowej, nie
    ma mowy na stronie "oferta"->"co gdzie kiedy".
    Wręcz wszędzie informują Państwo kleintów, że WSZELKICH operacji można
    dokonać 24 godziny na dobę!
    Czy według Państwa 23 = 24 ?

    Naprawdę nie kwestionuję tutaj konieczności występowania przetwarzania
    nocnego. Gdy korzystałem z konta w banku Millennium - występowało ono
    praktycznie od 21 do rana.

    Chodzi mi tylko o to, aby klient był o tym fachowo i rzetelnie
    poinformowany. Według mnie - oraz całej grupy pl.biznes.banki - klient
    ma prawo wiedzieć dokładnie, kiedy pieniądze są dostępne... Sugerujecie
    państwo, że całą dobę...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara