    From: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Date: Mon, 14 Jan 2002 09:43:55 +0000 (UTC)

    McCartney <m...@p...onet407.pl> wrote:
    > Chyba się zdecyduję na założenie konta
    > w Inteligo, więc mam parę pytań do Was:

    > - Czy warto?
    warto

    > - Dlaczego mają takie duże oprocentowanie?
    > (sami piszą, że to dlatego, że nie ma
    > oddziałów, ale co Wy na to?)

    I juzs obie wytlumaczyles

    > - W taryfach (obu) nie podają wcale, ile
    > kosztuje podjęcie pieniędzy z bankomatu
    > _innego_ niż Euronet. Z Euronetu 1.69, a
    > z innych?

    Czytac cennik trzeba UWAZNIE bodaj 4,5 zl

    > - Słyszałem, że mogę zrobić coś takiego -
    > jeden rachunek nazwać np. karta i tylko
    > z niego pozwolić wypłacać kartą, ale
    > nigdzie nie widzę czegoś takiego u nich
    > na stronie. Czy można tak zrobić?

    Tak mozesz sobie zalozyc DOWOLNA ilosc rachunkow i do kazdego mozna
    zamowic karte lub nie.

    > - Czy WWW Inteligo działa dobrze pod IE 4?
    > "Bawiłem" się wersją demo i wszystko było
    > w porządku, ale może o czymś więcej wiecie?

    Jeczy o certfikaty jak przy wszystkich e-bankach.

    > - Czy przy zakładaniu konta sprawdzają
    > miejsce zameldowania? Bo mnie się wydają,
    > że tylko pytają o nie. Jestem zameldowany
    > na stałe, ale nie mam tego wpisanego do
    > dowodu. Mam nadzieję, że się nie przyczepią.

    Jakbyc nie mial meldunku w dowodzie to niemoglbys pracowac.
    Pozatym chyba nie ma mozliwosci NIE MIEC meldunku

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/