  • 1. Data: 2002-01-13 07:43:12
    Temat: mBank i konto firmy ?
    Od: "VOJTEK" <v...@A...onet.pl>

    W zeszłym roku mBank obiecywał niejednokrotnie obsługę kont firmowych. Nie
    znalazłem żadnej wzmianki na temat tego, że to zostało w końcu uruchomione.
    Czy mBank ma czy nie ma tej obsługi???

    Jeśli nie, jaki bank polecalibyście dla firmy. Musi mieć:
    -obsługę przez WWW
    -brak kosztów utrzymania konta
    -zero prowizji za przelewy do ZUS/US

    Kiedyś VWBDirect wydawał mi się dobry, ale okazało się, że dyspozycje
    przelewu do ZUS można składać tylko... ustnie i kosztuje to ekstra kilka
    złotych...

    Z góry dzięki za pomoc w poszukiwaniach.

    --

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-13 11:41:14
    Temat: Re: mBank i konto firmy ?
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > Jeśli nie, jaki bank polecalibyście dla firmy. Musi mieć:
    > -obsługę przez WWW
    > -brak kosztów utrzymania konta
    > -zero prowizji za przelewy do ZUS/US
    Obecnie nie ma banku spelniajacego Twoje wymagania.
    Najtansze konto firmowe jest obecnie w Inteligo.
    mBank obiecuje i nic z tego nie wynika .
    pzdr
    Andrzej