  • 11. Data: 2002-01-13 16:05:40
    Temat: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik ". : : Krzysztof : : ."
    > <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A wysyłają jakieś papierowe potwierdzenie ?

    nie, z umowy "pierwszej" wynika, ze dotyczy ona takze nastepnych kont
    otwieranych przez Internet/telefon.

    pozdrawiam

    romek

  • 12. Data: 2002-01-13 16:07:22
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > No właśnie. W tym problem. Jestem zameldowany,
    > ale meldowałem się po 1.01.2001, więc nie
    > wpisali mi tego do nowego dowodu. Nie zrobiłem
    > sobie nowego. Więc wg dowodu osobistego nie
    > jestem nigdzie zameldowany.
    > Mam papier z wydziału meldunków gminy, że jestem
    > zameldowany, ale jego ważność dawno się skończyła.
    > Nie wiem, czy przypadkiem się nie okaże, że
    > wszystko fajnie, ale kurier będzie chciał mnie
    > sprawdzić, spisać, itd. i się przyczepi.

    a coz prostszego jak zadzownic do Inteligo i wypytac co w takiej sytuacji?
    (a potem nam tu zameldowac ;-))

    pozdrawiam

    romek

  • 13. Data: 2002-01-13 16:30:36
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "McCartney"
    > <m...@p...onet407.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem pewien jak tam siłą szyfrowania w IE 4
    > ale chyba max to 40 Bit (IMHO dopierow 5,5
    > wprowadzili 128)
    > Najlepeij sprawdzić na takich stronce:
    > http://www.fnb-bcs.com/html/test_browser.html
    >
    > wybierając opcję:
    > "Click here to test your browser for SSL 128 bit
    > encryption"
    >
    > Sark

    Mozna doinstalowac do IE 4.01 i wyzszych pakiet silnego szyfrowania 128 bit

    Damian P

  • 14. Data: 2002-01-13 16:43:39
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    McCartney pisze:
    >- Czy przy zakładaniu konta sprawdzają
    > miejsce zameldowania? Bo mnie się wydają,
    > że tylko pytają o nie. Jestem zameldowany
    > na stałe, ale nie mam tego wpisanego do
    > dowodu.

    A masz paszport ?

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 15. Data: 2002-01-13 18:01:15
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    Wszyscy na pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo
    Roman Kubik pisze
    [...]
    > a coz prostszego jak zadzownic do Inteligo i wypytac co w takiej sytuacji?
    > (a potem nam tu zameldowac ;-))

    Zadzwoniłem. Bardzo miła pani powiedziała,
    że jeżeli mam inny dokument (bo mam, w
    legitymacji studenckiej mam wpisany adres),
    to nie ma żadnego problemu.

    Jeden wielki plus dla Inteligo.
    A mówiąc językiem pl.pręgierza wazelina!

    > pozdrawiam
    > romek
    GO

    --
    /////////// Grzegon Olędzki //////////////////////////
    McCartney ///////////////// m...@p...onet.pl

  • 16. Data: 2002-01-13 18:02:16
    Temat: Dzięki wszystkim za pomoc. Na 95% założe konto w Inteligo.
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    .

  • 17. Data: 2002-01-13 22:58:59
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Nie jestem pewien jak tam siłą szyfrowania w IE 4
    > ale chyba max to 40 Bit (IMHO dopierow 5,5
    > wprowadzili 128)
    > Najlepeij sprawdzić na takich stronce:
    > http://www.fnb-bcs.com/html/test_browser.html

    A czy sila szyfrowania zalezy tylko od przegladarki czy moze tez od
    systemu operacyjnego ?
    Czy jesli juz jestem polaczony z serwerem inteligo to oznacza ze sila
    szyfrowania tego polaczenia to 128 bit ?

  • 18. Data: 2002-01-13 23:57:50
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl>
    napisał w wiadomości

    > A czy sila szyfrowania zalezy tylko od
    przegladarki czy moze tez od
    > systemu operacyjnego ?

    IMO, w przypadku wyrobów M$ i głębokiej integracji
    przeglądarki z systemem pytanie jest chyba
    retoryczne, pop prostu nie da sie tego rozdzielić
    (przynajmniej łatwo). Ale moje doświadzenie,
    wskazuje że chyba decydująca rola należy do
    przeglądarki. Mając W98SE i IE5,5 musiałem
    zainstalować Netszakpę-Sylabę (spolszczona
    wersja), testy wykazały 40 Bit, zamieniłem na
    anlojęzyczna Netszkape 4.08 (najnowsza przed wer.
    8) i było OK = 128Bit.

    > Czy jesli juz jestem polaczony z serwerem
    inteligo to oznacza ze sila
    > szyfrowania tego polaczenia to 128 bit ?

    To chyba zależy też od tego na ile pozwala serwer
    konkretnego banku. Np. jestem przekonany że w
    przypadku BZWBK można polączyc się z siłą 40 (czy
    56) Bit jaki 128. Inteligo chyba umożliwia tylko
    połączenie SSL 128 bit. Tak samo mBank

    Tutaj można dokonać dodatkowego sprawdzenia
    (pojawi sie komunikat o nieaktualnym certyfikacie
    strony, chyb aim sie niechce aktualizować :)
    https://www.fortify.net/sslcheck.html

    Do poczytania:
    http://www.ebanki.pl/technika/ssl.html

    Sark

  • 19. Data: 2002-01-14 05:26:18
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Damian P" <d...@k...chip.pl> (news:a1s31l$7qm$1@news.tpi.pl):
    > A czy mozna zmienic nazwe rachunku glownego juz po zalozeniu rachunku czy
    > trzeba to raz na zawsze zdefiniowac przy zakladaniu rachunku.

    Zmienić nie możesz, ale mozesz zlikwidowac (a zalozyc inny, o innej nazwie i
    numerze), ale to ma sens tylko jesli nie zamówiłeś do niego karty.

  • 20. Data: 2002-01-14 05:27:17
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "McCartney" <m...@p...onet407.pl> (news:a1s79u$cc$1@pingwin.acn.pl):
    > Mam papier z wydziału meldunków gminy, że jestem
    > zameldowany, ale jego ważność dawno się skończyła.

    Mysle, ze prawie na pewno to kurierowi wystarczy.