  • 1. Data: 2012-11-06 09:38:21
    Temat: Kieszonkowy terminal
    Od: MK <m...@i...pl>

    Wydaje mi sie, ze jeszcze nikt nie pisal o tm na grupie, albo ja
    przegapilem. Okazuje sie, ze juz dzis mozna zostac akceptantem majac w
    kieszeni telefon komorkowy i mala przystawke. Myslicie, ze upowszechni
    to jeszcze bardziej akceptacje kart?

    https://payleven.pl/howto/#step4

    MK

  • 2. Data: 2012-11-06 10:24:36
    Temat: Re: Kieszonkowy terminal
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MK napisał(a) :
> [...]
    > przegapilem. Okazuje sie, ze juz dzis mozna zostac akceptantem majac w
    > kieszeni telefon komorkowy i mala przystawke. Myslicie, ze upowszechni

    Ktoś tu uważał kiedyś, że nieopłacalne będzie kradzenie z Paypasów w
    zatłoczonych miejscach publicznych, bo nie ma sprzętu. Już jest :-)
    Że zakup na dane osobowe? Słup Cię nie zawiedzie i w tym temacie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-11-06 10:27:41
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > przegapilem. Okazuje sie, ze juz dzis mozna zostac akceptantem majac w
    > kieszeni telefon komorkowy i mala przystawke. Myslicie, ze upowszechni

    Czyli wszystko zmierza do tego, aby nieswiadomym ludziom w zatloczonym
    metrze czy tramwaju sprzedawac zblizeniowo cos czego moze nie zauwaza na
    wyciagu.
    P.G.

  • 4. Data: 2012-11-06 10:58:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Nov 6, 10:27 am, "Piotr Galka" <p...@C...pl>
    wrote:

    > Czyli wszystko zmierza do tego, aby nieswiadomym ludziom w zatloczonym
    > metrze czy tramwaju sprzedawac zblizeniowo cos czego moze nie zauwaza na
    > wyciagu.

    Byc moze w przyszlosci, ta wersja wymaga uzycia paska magnetycznego
    lub mikroprocesora.

    MK

  • 5. Data: 2012-11-06 11:22:36
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 09:38:21 UTC+1 użytkownik MK napisał:

> [...]
    > przegapilem. Okazuje sie, ze juz dzis mozna zostac akceptantem majac w
    > kieszeni telefon komorkowy i mala przystawke. Myslicie, ze upowszechni

    To jest oczywiście naśladownictwo amerykańskiego Square:

    https://squareup.com/

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 6. Data: 2012-11-06 13:38:19
    Od: "Tomcik" <r...@w...pl>

> [...]
    > przegapilem. Okazuje sie, ze juz dzis mozna zostac akceptantem majac w
    > kieszeni telefon komorkowy i mala przystawke. Myslicie, ze upowszechni

    troche balbym sie takiej firmy
    https://payleven.pl/imprint/
    Zeby nie bylo jak z pewnym sklepem internetowym na Euro2012, ktory byl z ...
    Honk Kongu.