  • 1. Data: 2012-11-05 18:50:13
    Temat: Promocja NFC w Polbanku i moneyback 10% (max 100 zł)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://www.polbankefg.pl/nfc/promocje.html

    Niestety dosyć specyficzne combo trzeba mieć:

    MC Polbank i telefon z NFC w sieci T-mobile

    No ale czasu jeszcze trochę zostało:

    "Aby skorzystać z promocji wystarczy posiadać kartę kredytową MasterCard
    Polbanku z aktywowaną usługą Płatności Zbliżeniowych NFC PayPass.
    Promocja trwa od 29.10.2012 r. do 31.03.2013 r."

    Do zgarnięcia:
    "Teraz użytkownicy NFC mogą dodatkowo cieszyć się rekordową wysokością
    zwrotu kosztów zakupów - może do Ciebie wrócić aż 10% pieniędzy wydanych
    za pomocą Płatności Zbliżeniowych NFC PayPass (nie więcej niż 100 zł w
    okresie promocji)."

    No i proszę niby Półbank a jaki wyrywny :D

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-11-05 19:16:49
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Niestety dosyć specyficzne combo trzeba mieć:
    > MC Polbank i telefon z NFC w sieci T-mobile

    A w praktyce promocja dotyczy jedynie Samsunga Galaxy S III oraz Nokii 603. Nietęgo,
    ciekawe ilu grupowiczów ma. Za to od 15 listopada do wyboru będzie Polbank i mBank:

    http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet

  • 3. Data: 2012-11-05 19:47:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :
> [...]
    > zwrotu kosztów zakupów - może do Ciebie wrócić aż 10% pieniędzy wydanych
    > za pomocą Płatności Zbliżeniowych NFC PayPass (nie więcej niż 100 zł w

    To ile musimy razy kupić coś za 50 zł? 40? Dziekuję, postoję. Ledwo
    się wyrabiam z "obowiązkowymi" zakupami, a tu jeszcze kolejne 40
    razy lecieć do sklepu. Co z tego że w ciągu 5 miesięcy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-11-05 22:39:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 19:47:15 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > To ile musimy razy kupić coś za 50 zł? 40? Dziekuję, postoję. Ledwo się
    > wyrabiam z "obowiązkowymi" zakupami, a tu jeszcze kolejne 40 razy lecieć
    > do sklepu. Co z tego że w ciągu 5 miesięcy.

    Hmmm a czemu niby 50 zł ma być jakaś magiczną granicą?

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-11-05 23:27:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :

    > Hmmm a czemu niby 50 zł ma być jakaś magiczną granicą?

    Noooo PayPass ma transakcje do 50 PLNów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-11-05 23:29:34
    Od: b...@w...pl

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 23:28:07 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > xbartx napisaďż˝(a) :

    > Noooo PayPass ma transakcje do 50 PLN�w.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Zbyszek
    >
    > PGP key: 0x1E6680DF
    >

    > [Cz�owiek zaczyna u�ywa� dopiero wtedy rozumu, gdy ko�cz� mu si�
    >
    > wszystkie mo�liwo�ci.]

    bzdura... można i pare setek i więcej zapłacić paypassem, powyżej 50 zł po prostu
    wpisujemy pin...

  • 7. Data: 2012-11-05 23:32:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 23:27:50 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Noooo PayPass ma transakcje do 50 PLNów.

    No tak ma ale powyżej też możesz płacić tylko wtedy musi podać PIN.
    PayPass to tylko inny sposób komunikacji ot wymyślili aby było na czym
    zarobić przy wymianie kart na nowe he he. NFC to kolejny pomysł aby
    pozbyć się kart i powiedzmy "skopiować" je do telefonu ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-11-06 07:36:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lis, 18:50, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > okresie promocji)."
    >
    > No i proszę niby Półbank a jaki wyrywny :D

    I do tego nowa TOiP, gdzie placi sie od marca miesiecznie po 2 zl za
    paypas i za platnosci mobilne (tj 4 zl lacznie) i 15 zl za odnowienia
    minikarty :)

  • 9. Data: 2012-11-06 09:52:10
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:36:38 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > I do tego nowa TOiP, gdzie placi sie od marca miesiecznie po 2 zl za
    >
    > paypas i za platnosci mobilne (tj 4 zl lacznie) i 15 zl za odnowienia
    >
    > minikarty :)

    Znaczy wprowadzili opłatę za KK T-Mobile? Czy też (wciąż?) można wybrać kartę bez
    transakcji zbliżeniowych? Póki co mam taką właśnie, ważną jeszcze kilka lat, niestety
    już się rozpada - trzeba będzie o nią zadbać, żeby nie było konieczności zmieniać
    jej...

  • 10. Data: 2012-11-06 10:09:34
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 09:52:11 UTC+1 użytkownik assembea napisał:

> [...]
    już się rozpada - trzeba będzie o nią zadbać, żeby nie było konieczności zmieniać

    Jakiś czas temu przesłali mi tę kartę w nowej szacie graficznej (biała, z różowym
    logo T-mobile). Stara (niebieska, logo Era) działała - data ważności do końca 2013,
    więc odłożyłem tę nową do szuflady. Jakież było ostatnio moje zdziwienie na stacji
    benzynowej, 300 km od domu, gdy nie mogłem zapłacić za paliwo! Telefon na infolinię -
    dość mętnie tłumaczyli się, że dwie karty o tym samym numerze są "w konflikcie" i
    dlatego ta stara z logo Era się nie chce autoryzować. Ciekawe, czy pejpasa w starych
    barwach też zablokują znienacka?

    pzdrwm
    luc