  • 1. Data: 2012-11-05 18:12:43
    Temat: karta virtual mbanku vs debetówka sync
    Od: Kuba D <-...@t...com>

    Witam!

    Założyłem sobie właśnie konto z debetówką w syncu i to będzie w tej chwili moja
    portmonetka internetowa. Zastanawiam się, czy jest sens trzymać jeszcze kartę virtual
    w mBanku.
    Czy może się Waszym zdaniem zdarzyć, że virtualem mbankowym da się zapłacić a
    maestrem syncowym nie? Chodzi mi o płatności typu hostele, bilety lotnicze. W sumie
    wszystko inne da się załatwić przelewami internetowymi...

    Pozdrawiam,

    KD

  • 2. Data: 2012-11-05 18:24:43
    Temat: Re: karta virtual mbanku vs debetówka sync
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 09:12:43 -0800, Kuba D napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Założyłem sobie właśnie konto z debetówką w syncu i to będzie w tej
    > chwili moja portmonetka internetowa. Zastanawiam się, czy jest sens
    > trzymać jeszcze kartę virtual w mBanku.

    Jeżeli Cię nic nie kosztuje to tak a jeżeli nie to nie ma większego sensu
    aczkolwiek nikt Ci przecież nie zabroni ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-11-07 15:50:59
    Od: Kuba D <-...@t...com>

    > Jeżeli Cię nic nie kosztuje to tak a jeżeli nie to nie ma większego sensu
    > aczkolwiek nikt Ci przecież nie zabroni ;)

    Oj, płacę...

    Pozdr,

    Kuba