  • 1. Data: 2012-11-06 10:51:09
    Temat: rachunki w pazdz u plaza w kwestii dobrego
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Dzisiaj pojawil sie zwrot z dobrego.
    Jak u was z rozliczeniem rachunkow u plaza?
    bo ja mialem jedna transakcje za ok 1k + zwykle zakupy za reszte.
    I zwrot przyszedl tylko za reszte...
    Jak patrzylem kiedys plazowa transakcja byla widoczna w menedzerze
    finansow to byla widaoczna jako rachunek za prad czy cos takiego,
    Oczywiscie placona w zwyklym terminalu.
    U kogos zwrot przyszedl za rachunki?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2012-11-06 11:21:52
    Temat: Re: rachunki w pazdz u plaza w kwestii dobrego
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 10:51:12 UTC+1 użytkownik darnok napisał:
> [...]
    >
    > Jak patrzylem kiedys plazowa transakcja byla widoczna w menedzerze
    >
    > finansow to byla widaoczna jako rachunek za prad czy cos takiego,

    Było na grupie. Przypomnę - zwrot nie przysługuje, bo płatność rachunków ma inny kod
    MCC (4900)

  • 3. Data: 2012-11-07 17:19:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" k7amif$6m2$...@n...news.atman.pl

    > Dzisiaj pojawil sie zwrot z dobrego.
    > Jak u was z rozliczeniem rachunkow u plaza?

    Ja z płazami nie gadam -- jeno rzeczywistość albo len
    i być może Auchan. ;) Zwrot pełny, ale warto zauważyć
    fakt smutny -- guma do żucia w albo lenie jest droga.

    BTW -- nie widzę zwrotu za merytoryczne paliwo.

    Natomiast Baśka sypnęła garść orzeszków laskowych. :)

    [wolałbym laski orzechowe -- ale one domagają się ode
    mnie szmalu, dużego szmalu... milionów peelenów, choć
    nie potrafiłyby nawet zużyć tego, co ja mam obecnie;
    życie jest coraz tańsze... mleko stale tanieje; za
    muzykę w ogóle nie trzeba płacić -- kiedyś wywalałem
    na płyty bardzo dużo forsy i prosiłem o ich (płyt)
    kupowanie tych ludzi, którzy jeździli za granicę,
    a proszenie kosztuje dodatkowo; rehabilitacja
    kręgosłupa jest za free, bo nagrzewam plecy
    zasilaczem notebooka, więc zużywam ciepło
    odpadowe... [coś kąśliwego o Rydzyku trzeba
    by pomyśleć, ale co?... musi wynikać z tego,
    co aktualnie myślę o kosztach życia/utrzymania,
    bo kto wie... ponoć ludzie potrafią czytać w moich
    myślach] DVB-T mam całkiem tanio...]

    Wracając do płazów -- dobrze, że chrząszcze nie szanują plastyku. :)
    Nie mam dylematu -- a przeca obiecałem, że nie będę kupował w Biedronkach. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'