  • 41. Data: 2003-01-02 17:37:50
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:uhn81vkp2teqliqs897hmrlna29uauinh0@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:

    > Ale po co?? Nie możesz go zostawić w poczcie? Albo najlepiej stworzyć
    > sobie osobny katalog?

    Mogę, ale nie chcę, bo nie lubię przechowywać załączników w folderach
    pocztowych, z kilku przyczyn, których nie chcę opisywać. Mam osobny katalog
    i tam zachowuję te pliki (wyciągi). Tak jak pisał Ankus, zajmuje to
    kilkadziesiąt sekund miesięcznie, ale ponieważ przez 2 lata jeszcze mi się
    to nie przydało, to jest to dotychczas zmarnowane ok. 10 minut.

    > Wydumana przeszkoda... Zawsze możesz sobie zamówić wyciąg za dany
    > okres.
    Istotnie, jest to jakieś rozwiązanie, aczkolwiek czasem nie wie się, o jaki
    okres chodzi, więc może się okazać, że zamówiony okres jest nietrafny, a
    jeden kosztuje 2,99 (emailem).

    > Jakie tysiące? To 12 emaili rocznie.

    No tu zakładasz mozliwosc server-side filtering - nie kazde konto pocztowe
    na to pozwala.

    > ROFL. Jakie zbieranie, wchodzę w program pocztowy, do folderu, jak
    > szukam czegoś konkretnego to search. Szybciej i przyjemniej niż
    > wyszukiwanie po www (no i do zrobienia offline).

    Kwestia subiektywna.

    Myślę, że do dalszego zbliżenia stanowisk nie dojdziemy, więc proponuję EOT.

    Nie przeczę, że jest wiele elementów w Inteligo, które są lepiej zrobione
    niż w mBanku, ale dostępność historii operacji do niej nie należy.

    --
    Robert

  • 42. Data: 2003-01-02 18:13:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał

    > Myślę, że do dalszego zbliżenia stanowisk nie dojdziemy, więc proponuję
    EOT.

    Popieram ;-) Przynajmniej do czasu wprowadzenia nowej TOiP inteligo :D
    Mnie bardziej ciekawi, co bedzie z bankomatami i oplatami za przelewy, zatem
    zaczekajmy z porownaniami do konca promocji inteligo.

    > Nie przeczę, że jest wiele elementów w Inteligo, które są lepiej zrobione
    > niż w mBanku, ale dostępność historii operacji do niej nie należy.

    Poza tym nie kazdy uzytkownik dostrzega (potrzebuje?) te drobiazgi do
    szczescia i moze ich nawet nie zauwazyc ;-) Trudno jednak nie zauwazyc
    wysokich oplat inteligo przy aktywnym korzystaniu z tego konta :D

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 43. Data: 2003-01-02 18:53:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Jan 2003 18:37:50 +0100, w <av1tdf$ir8$1@topaz.icpnet.pl>,
    "Robert" <s...@o...pl> napisał(-a):

    > Tak jak pisał Ankus, zajmuje to
    > kilkadziesiąt sekund miesięcznie, ale ponieważ przez 2 lata jeszcze mi się
    > to nie przydało, to jest to dotychczas zmarnowane ok. 10 minut.

    Skoro w ogóle historia jest Ci niepotrzebna... to o co Ci chodzi?????

    Przed poprzednie 2 lata 10 minut potrafiło zająć samo logowanie do
    Inteligo. A gdybyś zrobił sobie oddzielny folder, to "straciłbyś"
    najwyżej 1 minutę.

    > Mogę, ale nie chcę, bo nie lubię przechowywać załączników w folderach
    > pocztowych, z kilku przyczyn, których nie chcę opisywać.

    No to napisz od razu, że problem polega nie na sposobie dostarczania
    wyciągów przez I, ale na braku umiejętności w posługiwanii się
    programem pocztowym :/

  • 44. Data: 2003-01-02 18:54:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Jan 2003 19:13:36 +0100, w <av1vgq$9ag$1@news.onet.pl>, "Witek"
    <w...@p...onet.fi> napisał(-a):

    > Trudno jednak nie zauwazyc
    > wysokich oplat inteligo przy aktywnym korzystaniu z tego konta :D

    Dokładnie :). I dlatego korzystam z mBanku. Co nie przeszkodzi mi od
    razu przesiąść się na I, gdy one znikną :).

  • 45. Data: 2003-01-02 19:21:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:7g291v0ru6hbbgl6rs002k2fhl9homkang@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:

    > Skoro w ogóle historia jest Ci niepotrzebna... to o co Ci chodzi?????

    Nigdy nie wiadomo, kiedy i za jaki okres okaże się potrzebna.

    > Przed poprzednie 2 lata 10 minut potrafiło zająć samo logowanie do
    > Inteligo. A gdybyś zrobił sobie oddzielny folder, to "straciłbyś"
    > najwyżej 1 minutę.

    Mam oddzielny folder, jak wyżej napisałem.

    > No to napisz od razu, że problem polega nie na sposobie dostarczania
    > wyciągów przez I, ale na braku umiejętności w posługiwanii się
    > programem pocztowym :/

    Widzę, że w tej chwili zależy Ci tylko na tym, żeby mnie obrazić. Zupełnie
    nie rozumiem, dlaczego. Na tym kończę dyskusję z tobą.

    --
    Robert

  • 46. Data: 2003-01-02 22:28:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jozef Zbrodel napisał:

    >co masz na mysli? Jakos nie mam problemów z historią transakcji. Co
    >więcej, podoba mi się bardziej niż w mBanku, gdzie muszę włazić do
    >srodka każdej operacji żeby sobie obejrzeć szczegóły.

    Tak? A powiedz mi teraz jakie operacje wykonałeś we wrześniu? Albo w
    sierpniu?
    Historia Inteligo ograniczona jest do 3 miesięcy, co jest mocno
    niebezpieczne, już o tym pisałem.

    >To jest faktycznie minus Inteligo. Dla kontrastu, w Inteligo mogę
    >sobie ponazywać rachunki, np. "Karciany", "Przelewowy" i "Lokacyjny",
    >a w mBanku muszę pamiętać po numerkach które konto jest do czego.

    Owszem, jednak bez przesady -- ile tak naprawdę się ma tych rachunków i
    na ile nazwy są tu ważne. Kosmetyka rzekłbym.

    >No i bardzo brakuje mi w mBanku serwisu SMS w rodzaju "Inteligowego".
    >Ostatnio nie zapłaciłem w terminie za mieszkanie i inne takie, bo
    >zapomniałem przelać na ekonto stosownej sumy. W Inteligo w takiej
    >systuacji dostaje SMS-a a tu się zorientowałem po miesiacu.

    No owszem, mBank móglby wprowadzić kilka usług pobocznych. To jest w
    ogóle dla mnie niezrozumiałe. O ile SMSy to może być dodatkowe
    obciążenie serwera oraz kwestie bezpieczeństwa czy inne prawne, o tyle
    kilka usprawnień interfejsu to w zasadzie usprawnienie części WWW, a nie
    transakcji i mogliby wykonać, ale nietsety w takich ogromnych i
    betonowych przedsięwzięciach jak banki zapewne każda literka kodu HTML
    przechodzi przez akceptację Prezesa i Zarządu.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 47. Data: 2003-01-02 22:32:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Takie transakcje masz w emailach -- cały miesiąc _na jednej_ stronie
    >ze _wszytkimi szczegółami_.
    >
    >A wyszukiwanie po emailach jest wyjątkowo proste, i to nawet w OE, a
    >na pewno dużo wygodniejsze niż przedzieranie się przez kolejne
    >podstrony i wchodzenie w szczegóły _każdej_ podejrzanej operacji.

    Możliwe. Jednak wymaga regularnego gromadzenia, archiwizowania i
    interesowania się wyciągami.
    Owszem, MOŻNA SOBIE PORADZIĆ. Nie mówię, ale PO CO? Cóż za debilny
    pomysł przeyświecał projektantom tego, że zablokował historię do TAK
    KRÓTKIEGO okresu? Rozumiem jeszcze ROK, ale 3 miesiące?

  • 48. Data: 2003-01-02 22:33:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av2el5$q4t$2@serwus.bnet.pl, Tristan Alder wrote:

    > Owszem, MOŻNA SOBIE PORADZIĆ. Nie mówię, ale PO CO? Cóż za debilny
    > pomysł przeyświecał projektantom tego, że zablokował historię do TAK
    > KRÓTKIEGO okresu? Rozumiem jeszcze ROK, ale 3 miesiące?

    Może wzorowali się na BZWBK 24? ;)

    --
    Robert

  • 49. Data: 2003-01-03 00:23:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    >Może wzorowali się na BZWBK 24? ;)

    Hm... Może i tak... Dobrze, że choć nie ceną...

  • 50. Data: 2003-01-03 10:00:03
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Tak? A powiedz mi teraz jakie operacje wykonałeś we wrześniu? Albo w
    > sierpniu?

    Bez problemu, bo mam to lokalnie na dysku ;-))). Ale OK, przyznałem
    już że to jest faktycznie spigwione.

    > Owszem, jednak bez przesady -- ile tak naprawdę się ma tych rachunków i
    > na ile nazwy są tu ważne. Kosmetyka rzekłbym.

    Był moment, że w Inteligo miałem szesć, bo porobiłem sobie rachunki
    "celowe". Teraz mam trzy. W mBanku chwilowo dwa, ale jak mi przyjdzie
    do głowy też mieć trzy, to oba eMaxy będę musiał rozróźniać po
    numerze, niestety :-(((.
    A szesciu mieć nie mogę :-((

    > No owszem, mBank móglby wprowadzić kilka usług pobocznych. To jest w
    > ogóle dla mnie niezrozumiałe. O ile SMSy to może być dodatkowe
    > obciążenie serwera oraz kwestie bezpieczeństwa czy inne prawne,

    Nie bardzo wiem jakie kwestie prawne, w końcu w Inteligo to jest i
    działa a nie sądzę by robili to pozaprawnie. Ja w mBanku bardzo
    chętnie zapłaciłbym za taką usługę.

    Choć trzeba przyznać że też się stopniowo rozwijają, przecież np.
    kiedys nie mieli podglądu blokad a teraz jest :-))

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]