  • 1. Data: 2013-04-10 15:58:32
    Temat: eBGŻ konto z premią
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Wyłączyli mnie z programu premia+ i nawet nie raczyli poinformować.
    Dopiero po 3 reklamacjach, i prawie dwóch miesiącach oczekiwania na
    jakąkolwiek odpowiedź dostałem pisemko:

    https://www.dropbox.com/s/tudpcpb37fuk94n/bgz.jpg

    A mówią że na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni, wolne żarty.

    pzdr

  • 2. Data: 2013-04-10 17:18:43
    Temat: Re: eBGŻ konto z premią
    Od: "news.neostrada.pl" <n...@e...com>

    W dniu 10.04.2013 o 15:58 Zyga <z...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > https://www.dropbox.com/s/tudpcpb37fuk94n/bgz.jpg
    >
    > A mówią że na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni, wolne żarty.

    wniosek z tego, że zmieniając pracę / konto firmowe należy o tym
    poinformować bank, żeby nie stracić premii?

    sas

  • 3. Data: 2013-04-10 17:43:02
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Dziwne: czytałem opinie ludzi, którzy twierdzili że sami przelewają kasę i premie
    dostają.

    U mnie pracodawca przelewa w ostatnich dniach m-ca i czasami wypadaja mi dwie wpłaty
    w jednym okresie (np 28 stycznia i 27 lutego) przez co drugi okres jest np bez wpłaty
    a premia była przelewana.

  • 4. Data: 2013-04-10 17:46:20
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 10.04.2013 o 17:43 az.anonim <a...@o...pl> pisze:

    > Dziwne: czytałem opinie ludzi, którzy twierdzili że sami przelewają kasę
    > i premie dostają.

    ja też tak robię, tj. przelewam sobie sam z firmowego z mB.
    ale jak widać może to w końcu przestać działać.

    sas

  • 5. Data: 2013-04-10 18:16:40
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 17:46, sas pisze:

    > ja też tak robię, tj. przelewam sobie sam z firmowego z mB.
    > ale jak widać może to w końcu przestać działać.

    ja lałem ze swojego prywatnego. Działało jakieś półtora roku. W końcu
    przestało.

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2013-04-10 20:07:04
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 10.04.2013 o 17:46 sas <n...@e...com> pisze:

    > ja też tak robię, tj. przelewam sobie sam z firmowego z mB.
    > ale jak widać może to w końcu przestać działać.
    >
    > sas

    Ale przelewasz z firmowego, które podałeś przy zakładaniu konta. Jeśli je
    zmienisz to premia pójdzie się...

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 7. Data: 2013-04-10 21:06:00
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-04-10 20:07, Joossef pisze:

    > Ale przelewasz z firmowego, które podałeś przy zakładaniu konta. Jeśli
    > je zmienisz to premia pójdzie się...

    przy zakładaniu konta olałem druczek i go nie wypełniłem.
    8 kwietnia dostałem premię.
    wpływ ma w tytule "wynagrodzenie za mc XX" i jest od spółki zoo

  • 8. Data: 2013-04-10 23:37:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jasio" kk4d6r$nsj$...@n...news.atman.pl

    > przy zakładaniu konta olałem druczek i go nie wypełniłem.

    Ja też druczku nie wypełniałem.

    Najpierw lałem szmal z firmowego z mBanku, później lałem
    z firmowego z Meritum, a teraz leję z firmowego z Meritum
    tylko 310 pln, natomiast z RORu leje 5100 pln. Wiewiórki
    odrzucają we mnie bezproblemowo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-04-10 23:53:34
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 10.04.2013 o 20:07 Joossef <g...@g...com> pisze:

    > Ale przelewasz z firmowego, które podałeś przy zakładaniu konta. Jeśli
    > je zmienisz to premia pójdzie się...

    Dokładnie tak robię, leję z firmowego, które zgłosiłem przy zakładaniu
    konta. Ale podejrzewam, że powinna być możliwość lania z innego konta
    firmowego albo z tytułu wynagrodzenia za umowę o pracę i otrzymywania
    premii, tylko trzeba to jakoś zgłosić do BGŻ. Problem mnie póki co nie
    dotyczy, ale na dezinfolinii powinni coś wiedzieć na ten temat. No bo bez
    jaj, pracę można zmienić, firmę zamknąć czy zlikwidować. W ostateczności
    pewnie można zamknąć konto i utworzyć raz jeszcze z innym kontem firmowym
    / pracodawcy.

    sas

  • 10. Data: 2013-04-11 07:43:21
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 20:07:04 +0200, Joossef napisał(a):

    > Ale przelewasz z firmowego, które podałeś przy zakładaniu konta. Jeśli je
    > zmienisz to premia pójdzie się...

    Druczek poszedł do pieca, przelewam sobie "wynagrodzenie" z firmówki. Nie
    dość, że wiewióry robią swoje, to jeszcze zaproponowali kartę z limitem
    czterokrotności "wynagrodzenia" bez składania papiórków.

    AK