  • 1. Data: 2008-12-21 11:43:40
    Temat: Przedplacone BZWBK
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    To jak to w koncu jest:
    Mozna karty przedplacone nabyc w oddzialach bez okazywania dokumentow
    tozsamosci ?

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 2. Data: 2008-12-21 12:54:41
    Temat: Re: Przedplacone BZWBK
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    Dannyboy pisze:
    > To jak to w koncu jest:
    > Mozna karty przedplacone nabyc w oddzialach bez okazywania dokumentow
    > tozsamosci ?

    Przy okazji: Czy można je doładować przelewem?

    .

  • 3. Data: 2008-12-21 13:29:47
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    Dannyboy wrote:
    > To jak to w koncu jest:
    > Mozna karty przedplacone nabyc w oddzialach bez okazywania dokumentow
    > tozsamosci ?

    Nie

  • 4. Data: 2008-12-21 13:31:39
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "v" <n...@n...ma.spamu.pl> napisał w wiadomości

    > Przy okazji: Czy można je doładować przelewem?

    zapytaj o wersję do "money laundering".

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2008-12-21 15:33:18
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message
    > To jak to w koncu jest:
    > Mozna karty przedplacone nabyc w oddzialach bez okazywania dokumentow
    > tozsamosci ?

    W jakim kraju? W UK można, jest bardzo duży wybór (Visa/MC).

    k.

  • 6. Data: 2008-12-21 15:42:41
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    kashmiri pisze:

    > W jakim kraju? W UK można, jest bardzo duży wybór (Visa/MC).

    bez okazywania rachunku za gaz czy innego potwierdzenia adresu ? :)

  • 7. Data: 2008-12-21 17:08:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    > bez okazywania rachunku za gaz czy innego potwierdzenia adresu ? :)

    AFAIK bez. Kupuje się je w sklepikach albo nawet u ulicznych sprzedawców
    (pamiętam jak mnie namawiali). Zwykle jeśli chcesz potem kartę doładowywać
    online, musisz ją zarejestrować; w przeciwnym razie możesz doładowywać tylko
    u sprzedawców.

    Przykładowa lista kart dostępnych w UK (nie zawiera wszystkich, bo nie ma na
    niej paru znanych mi kart - np. Prime):
    http://www.moneysupermarket.com/prepaidcards/CardsRe
    sults.asp?feature=Prepaid&Type=CreditCard?feature=Pr
    ePaid&cardtype=CreditCard

    k.

  • 8. Data: 2008-12-21 17:23:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Gru, 14:31, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "v" <n...@n...ma.spamu.pl> napisał w
    wiadomościnews:gileab$oov$1@news.task.gda.pl...

    > zapytaj o wersję do "money laundering".
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzzzzz.

    ...i do "tax evasion" ;-)

  • 9. Data: 2008-12-21 18:42:05
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    > ...i do "tax evasion" ;-)

    Płacenie kartą żeby uniknąć podatków??? Myślałem, że podatek płaci się od
    dochodów, nie od rozchodów...

    k.

  • 10. Data: 2008-12-21 18:43:27
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    szczurwa pisze:
    > ...i do "tax evasion" ;-)

    Nie takie miałoby mieć to zastosowanie... jednak to zastosowanie w pełni
    popieram.

    Państwo, które opodatkowuje rzekomo wolnych obywateli na poziomie
    bliskim opodatkowaniu niewolników w antycznym Rzymie jest chore.

    .