  • 11. Data: 2010-12-08 16:18:04
    Temat: Re: Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
    Od: "grin" <s...@a...er>

    news:4cff9de4$0$22816$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kupujesz za gotówkę sprzęt. Wrzucasz to w koszty i masz stratę. Mimo to
    > tak naprawdę masz zysk, bo ten wydatek przynosi później dochody przez
    > kilka lat.
    > I tak dalej...

    Bzdety dla naiwnych. To są inwestycje, czyli teraz straty.
    Zysk jest wtedy, gdy wypłaciłeś sobie i kupiłeś za to artykuły do konsumpcji
    osobistej.
    Jak byś wszystko inwestował co byś jadł?
    A może żarcie, garnitur i skarpetki , służbę (pracowników), kochanki
    (asystentki) też masz na cudzy koszt, czyli firmy?
    Skoro masz "od zawsze" same straty to dlaczego jeszcze żyjesz? Skoro żyjesz,
    to ukrywasz dochody, jesteś nieuczciwy, kontrola ci się należy jak psu buda,
    a nie kolejna karta kredytowa z wysokim limitem. Z czego spłacasz karty,
    jeśli nie masz ujawnionych dochodów? Pożyczyłeś u dostawców? Nie płacisz
    terminowo dostawcom, bo kasy nie masz? Zwykły skurwiel?

  • 12. Data: 2010-12-08 16:33:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-08, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:

    [...]

    > Kupujesz za gotówkę sprzęt. Wrzucasz to w koszty i masz stratę. Mimo to tak
    > naprawdę masz zysk, bo ten wydatek przynosi później dochody przez kilka lat.
    > I tak dalej...

    Wykazywanie strat to jest dobre dla spółek z o.o., a nie jednoosobowych DG.
    W skali roku jednoosobowa DG nie jest w stanie wykazywać strat i jednocześnie
    nie mieć innego źródła dochodów i do tego żyć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2010-12-08 16:38:13
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > jednocześnie
    > nie mieć innego źródła dochodów i do tego żyć.

    widać że nie macie działalności i nie wiecie jak tak żyć :)
    ja mam cały rok stratę. niestety pierwszy raz od lat. na stanie towaru na
    ponad 100 tys. limit w koncie w banku 60 który pozwala mi funkcjonować.
    o karcie też mogę pomarzyć ale na szczęście nie chcę :)
    pzdr
    GL

  • 14. Data: 2010-12-08 16:57:18
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > widać że nie macie działalności i nie wiecie jak tak żyć :)

    mamy i wiemy :-(

    > ja mam cały rok stratę. niestety pierwszy raz od lat. na stanie towaru na
    > ponad 100 tys. limit w koncie w banku 60 który pozwala mi funkcjonować.
    > o karcie też mogę pomarzyć ale na szczęście nie chcę :)

    Zależy czy ten magazyn jest wart dziennego czy rocznego obrotu.
    Po miesiącu stratnym innym niż powodu inwestycji trza patrzeć geszeft
    zwijać, wyprzedając za bezcen zbędne zapasy., a nie brnąć w złudzenia.

  • 15. Data: 2010-12-08 17:26:21
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> dared to write:

    a.pl...

    > To ciekawe.
    > Ode mnie zawsze zadali udawadniania dochodow.
    > Z tego co mi znajomi mowili - od nich tez.
    > Chyba ze chodzilo o karty z jakims absurdalnie niskim limitem.
    > Znajomej w ubieglym roku Polcard zaproponowal VISE z limitem 500zl.

    Polcard wydaje swoje karty???

    k.

  • 16. Data: 2010-12-08 17:48:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-08, glang <g...@o...pl> wrote:

    [...]

    > widać że nie macie działalności i nie wiecie jak tak żyć :)

    No ja akurat mam.

    > ja mam cały rok stratę. niestety pierwszy raz od lat. na stanie towaru na
    > ponad 100 tys. limit w koncie w banku 60 który pozwala mi funkcjonować.
    > o karcie też mogę pomarzyć ale na szczęście nie chcę :)

    Czyli Twoim tymczasowym źródłem utrzymania jest kredyt. Ale tak się nie da
    trwale, chyba że w pierwszym roku zarobiłeś tyle, żeby przez kolejne 60
    już mieć straty. Tylko po co wtedy DG? :P

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2010-12-09 03:01:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbinski" 4cff95d0$0$27038$6...@n...neostrada.pl

    > I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik
    > ma większą zdolność kredytową ode mnie.

    Nie chwal się publicznie tym, że skompletowałeś sobie dobrych pracowników. ;)

    Inna sprawa, że brak mieszkań podwyższa taką zdolność. :)
    ...bo obniża stałe obciążenia -- cóż za absurd!!

    Kiedyś ktoś zaproponował mi wzięcie udziału w konkursie -- wygraną był dom.
    Zauważyłem, że nawet nie miałbym co zrobić z domem.

    -- Mógłby pan wynająć komuś i mieć stały dochód. :)

    Jak to jest, że bankier może uznać, iż mieszkanie
    (czy dom) może obniżać zdolność kredytową. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-12-16 16:19:40